A
aair
Gjest
Endelig kom pakka fra Tyskland...
Vedlegg
-
151.9 KB Visninger: 544
Hei aair!aair skrev:Ser ut til at jeg har fått med feil armbord for denne passer ikke til SME V armen. Men har malen til V-armen så jeg kan faktisk borre opp hullene selv. Men hvordan bør man borre i akryl?
160 kg med høyttalereaair skrev:Jan: På hjemmesiden til Amazon står det at armer fra 9" - 10,5" + tangentialarmer passer.
FalleA: Takk for det. Tar litt tid med lytteinntrykk, da armbord og armheisen på SME V må fikses først. Dessuten er jeg inne i en liten "gigantoppgradering" selv. I morgen er det å hente ny forsterker. Og så er ny riaa og 160 kg med høyttalere også på vei inn i heimen.
Lars: Takk for tips. Ser nå at SME V armen ikke passer i det hele tatt så forhandleren må ha glemt å byttet til riktig armbord før forsendelse. Greit og bore hull til skruer, men å utvide hullet så armen får plass blir litt verre tror jeg.
Den må du forklare nærmereJan_I skrev:Er navnet på høyttalerne en gammel film med Terence hill og Bud spencer?
aair skrev:Makan til skarpinger her på HFS ;D. Ja, høyst sannsynlig blir det disse høyttalerne. Hvorfor tippet du disse forresten?
My name is TRINITYaair skrev:Den må du forklare nærmereJan_I skrev:Er navnet på høyttalerne en gammel film med Terence hill og Bud spencer?![]()
Takk for det, FosseFosse skrev:Gratulerer med nydelig spiller aair.
Har hørt denne (eller en broder) i Horten. Jeg ville vel forhørt meg med selger/forhandler før jeg borret for mye i det armboardet. Hva koster et nytt slikt? Hva med å kjøpe et nytt, og ha det andre i reserve? Aldri lurt å "mekke" for mye på et produkt som er så vakkert. (Bare mitt syn).
Og gratulerer med nye høyttalere. Dette var oppgradering ja.
Eller "Double Trouble" ;DJan_I skrev:My name is TRINITYaair skrev:Den må du forklare nærmereJan_I skrev:Er navnet på høyttalerne en gammel film med Terence hill og Bud spencer?![]()
![]()