En pakke inn døra...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• A

aair

Gjest
    Det er nok det som har skjedd, Fosse. Avtalen var at forhandler skulle bytte fra Mørch til SME armbordet før forsendelse, men her har det tydeligvis skjedd en glipp.

Ikke uvanlig å se Amazon og Mørch sammen, nei. Faktumet er at Amazon har benyttet Mørch armer (og Transfiguration pu) under utvikling av spilleren. Jeg har korrespondert med sjefen sjøl, Hartmut Janßen, og han mente at SME V ville utgjøre en meget god match med Amazon 1. Men jeg må si at en forkrommet Mørch DP-6 kanskje tar seg bedre ut visuelt på Amazon-spilleren. Jeg har selv ingen erfaring med denne armen. Bare hørt fra andre at den er "noe vinglete" å bruke. Noen som har synspunkter på dette?

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.828
    Torget vurderinger
    27
    DP-6 er di-pivot, UP-4 unipivot. DP-6 er sånn sett ikke vinglete. Selvfølgelig har den ikke den opplevde tyngden og fastheten som SME V har, men den er på ingen måte vanskelig eller kilen å ha med å gjøre.

A

aair

Gjest
    Valentino skrev:
    Det var en fantastisk flott spiller, aair! Gratulerer!
    Takk for det, Valentino! Du som liker sorte, blanke ting får vurdere å bytte ut SOTA'n ;D

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Nydelig verk, aair! Blank sort med akryl er ikke dumt ;)

A

aair

Gjest
    Fosse skrev:
    DP-6 er di-pivot, UP-4 unipivot. DP-6 er sånn sett ikke vinglete. Selvfølgelig har den ikke den opplevde tyngden og fastheten som SME V har, men den er på ingen måte vanskelig eller kilen å ha med å gjøre.
    Det var nyttig info, takk! Tror jeg beholder Mørch-armbordet og bestiller et nytt til V-armen. Da har jeg muligheten til å prøve ut en Mørch-arm etter hvert.

A

aair

Gjest
    MaHa skrev:
    Nydelig verk, aair! Blank sort med akryl er ikke dumt ;)
    Takk for det, MaHa. Vet sannelig ikke om det kan kalles akryl. Er visstnok et materiale (ICI) som har lav resonansforplantning samtidig som det består av flere kompositter som sørger for en høy intern demping, i følge reklamen. Men, ja, den er veldig blank :)

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.964
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer! Rålekkert!!
    Er dette samme modell som den som var på Horten-messa, på rommet med Lamm elektronikk, elektrostater, dansk forhandler, og Amari platespillere?
    Mener ihvertfall bestemt at det var en Amazon. Fikk ikke hørt den desverre.

A

aair

Gjest
    Takker! Nå var ikke jeg på denne messa, men det er ikke usannsynlig at det var denne spilleren på rommet til www.highend-sound.com. Jeg var i snakk med de tidligere og da hadde de en demomodell av Amazon Model One til salgs. Eller det kan ha vært toppmodellen, Amazon Reference:

Jeg synes min spiller tar seg bedre ut rent visuelt, men om smaken skulle endre seg så har jeg muligheten til å oppgradere til toppmodellen.

A

aair

Gjest
    Fosse skrev:
    Da ville jeg selv absolutt ha byttet, tro meg, du kommer til å angre hvis du fikler og herjer med dette vakre armboardet i plexiglass. Kan du lage et midlertidig i tre, mens du sender det andre?
    Da blir SME-armbordet ettersendt fra forhandler. Amazon hadde ferie og ting tok litt lengre tid. Mørch-armbordet kunne jeg bare beholde.

A

aair

Gjest
    Takker :) Skal legge inn flere bilder når SME-armen er på plass.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn