En sjelden en.

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Antall liker
70
Javel, man går Technics her ;D Pen sak :)

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.134
Sted
Ute i skauen i Våler i Østfold.
Torget vurderinger
39
;) yupp.................. og nå vet jeg hvorhen "alle" de skandinaviske SL-1000 har tatt veien også, vi fant iallefall 3 av de + noen SP10 verk i kjelleren hos en kompis i Aalborg + alle de store Micro Seiki spillerene....... han liker utrykket "mitt"......... kjekkt og ha.... kan få bruk for det en vakker da'.

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Antall liker
70
Rudi skrev:
;) yupp.................. og nå vet jeg hvorhen "alle" de skandinaviske SL-1000 har tatt veien også, vi fant iallefall 3 av de + noen SP10 verk i kjelleren hos en kompis i Aalborg + alle de store Micro Seiki spillerene....... han liker utrykket "mitt"......... kjekkt og ha.... kan få bruk for det en vakker da'.
Er det han som støtt og stadig har ting til salgs på 'bayen? Kjøpte en TD160B MkII hos han en gang...

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.134
Sted
Ute i skauen i Våler i Østfold.
Torget vurderinger
39
Trond Kjetil skrev:
Rudi skrev:
Er det han som støtt og stadig har ting til salgs på 'bayen? Kjøpte en TD160B MkII hos han en gang...

Det er meget mulig, han kjøper iallefall mye der etter hva meg har blitt fortalt ;).

Topp Bunn