Steinar_Lund
Hi-Fi freak
Pen i tøyet.
Pen i tøyet.
Jeg vet ikke,kjøpte forsterkeren av Arild HiFi-Guiden,tror jeg fikk papirene også derfra.Men det må vel være noen på HFS som vet.Veldig interessant lesning, ymir! Hvilket Audio/år er det fra? Må ha vært en av Lauvlands tidligste konstruksjoner.
Jeg vet ikke,kjøpte forsterkeren av Arild HiFi-Guiden,tror jeg fikk papirene også derfra.Men det må vel være noen på HFS som vet.Veldig interessant lesning, ymir! Hvilket Audio/år er det fra? Må ha vært en av Lauvlands tidligste konstruksjoner.
Tror jeg solgte den videre til Bergen,og mener å huske at den skulle brukes på Avant Garde ca. 1995 +
Vis vedlegget 353199
Denne artikkelen liggeer i DIYavdelingen.ymir skrev:Beklager dårlig bilde,men skanner funker ikke,
og hadde den det hadde jeg ikke vist hvordan den brukes.
Å hvor jeg treger på det salget.
Den kom fra Lauvland selv,og fortjener en pike.
Postensielle gneldre-kjefter fra 4 kanter, og kun èn høyttaler - hjæææælp.
Dette bildet understreker at man ikke trenger være lett- eller avkledd for å ta seg godt ut! Damen er jo bælvakker!
Alt var bedre før i tiden,biler,audio,kunst,litteratur,musikk ,livet og damer.Den gang hadde damene former, stil og klasse,noe dagens botox tryner mangler,og ikke vet hva er.Dette bildet understreker at man ikke trenger være lett- eller avkledd for å ta seg godt ut! Damen er jo bælvakker!
Og da sikter jeg til det nederste bildet....
Der var jeg mye også husker jeg
Den husker jeg godt. Og i en av sidegatene lå Decibel Hifi. I det hele tatt var det mange stereosjapper i det området. Nå er det vel bare Lyric igjen