Kombinasjonen Gotan Project på vinyl, TW Acustic Raven One og Bollinger champagne er jammen meg heller ikke den verste kombinasjonen jeg kjenner til. Som Ole Paus ville ha sagt det "Dette begynner å ligne et liv".....
|
Pass deg!! Du kan faktisk begynne å fremstå som en jxxxx livsnyter. Ikke bra!terryboy skrev:Kombinasjonen Gotan Project på vinyl, TW Acustic Raven One og Bollinger champagne er jammen meg heller ikke den verste kombinasjonen jeg kjenner til. Som Ole Paus ville ha sagt det "Dette begynner å ligne et liv".....
Lover at det er siste gang jeg nyter en kombinasjon som dette og som er helt mot folkesjela i furet værbitt!! Fra nå av blir det knekkebrød, brunost og cd spilling på denne karen 8)ErosLoveking skrev:Pass deg!! Du kan faktisk begynne å fremstå som en jxxxx livsnyter. Ikke bra!terryboy skrev:Kombinasjonen Gotan Project på vinyl, TW Acustic Raven One og Bollinger champagne er jammen meg heller ikke den verste kombinasjonen jeg kjenner til. Som Ole Paus ville ha sagt det "Dette begynner å ligne et liv".....![]()
![]()
Imponade! Jeg finne for øvrig ikke ord. Du er flink!Jens skrev:Jaja, bare noen få småjusteringer til nå å så blir det lyd.
I morgen..................
211 kommer på mandag, men fiske i Suldal begynner natt til tirsdag.HSobstad skrev:Imponade! Jeg finne for øvrig ikke ord. Du er flink!Jens skrev:Jaja, bare noen få småjusteringer til nå å så blir det lyd.
I morgen..................
Har du fått 211ene også?
Mvh
Helge
16,1kgErosLoveking skrev:Finnes det laksefiske fortsatt?
Forsvant fra hele greia for lenge sida. Såkalt laksefiske tiltaler meg overhodet ikke lengre. Hilsen en som er født og oppvokst under 300 meter fra Orkla, og pers på 16,1kg.
Beklager,men fikser ikke den type "sportsfiske" noe mer![]()
Siste utgave ja (produsert mai 2008).Fosse skrev:Triplanaren Jens, er det siste utgave? Stemmer det at det er gjort noen mindre endringer på mod. VII (ser det står VII uII i signaturen din)?
Fortell litt om treverket i spilleren også er du snill.
Kjøp brukt i utlandet.MPT skrev:Ser meget flott ut! Hvor har du kjøpt Parc Rives? Vuderer selv å skaffe meg en sånn.
Dere skal være hjertelig velkomneElektron skrev:Du salige! Det ser jammen ut som om Helge og Truls må ta en dagstur igjen til høsten Jens?
Elektron
Har dårlig erfaring med bord mellom høyttalere og sweetspot. Har du forsøkt å fjerne bordet og hørt om det låter bedre (anderledes)?Jens skrev:Har akkurat også fått nye "godstoler" som på tross av sin særdeles lave pris og opprinnelse fra østen fungere helt utmerket![]()
Har ikke prøvd å flytte bordet.FZ skrev:Har dårlig erfaring med bord mellom høyttalere og sweetspot. Har du forsøkt å fjerne bordet og hørt om det låter bedre (anderledes)?Jens skrev:Har akkurat også fått nye "godstoler" som på tross av sin særdeles lave pris og opprinnelse fra østen fungere helt utmerket![]()
Har også ca 27-28 kvadratmeter, men har skrå vegger og lav takhøyde.HC skrev:Grattis med et usedvanlig rått vinyloppsett. Hvor stort er rommet ditt og hvordan fungerer det med såpass store høyttalere? Jeg har alltid regnet mitt eget lytterom som for lite for Trio men kanskje mine 27m2 er stort nok likevel ?
Hmmmm..............C. Alshus skrev:Dette var jaggu lekkert.
Trenger du en som kan ordne i hagen og vaske dassen og tørke støv mens du er på jobben?![]()
Ikke pent, ikke pent :-XJens skrev:Hmmmm..............C. Alshus skrev:Dette var jaggu lekkert.
Trenger du en som kan ordne i hagen og vaske dassen og tørke støv mens du er på jobben?![]()
Er det ikke det man har kjerring til da ;D
Takk for tilbudet, men jeg er altså allerede gift ;DC. Alshus skrev:Dette var jaggu lekkert.
Nå aner ikke jeg hvem du er Alshus, men slike kommentarer plasserer deg umiddelbart under "personer med tvilsom legning" i min bok!C. Alshus skrev:Dette var jaggu lekkert.
Du skjønner vel at Alshus har lyst på ny platespiller, han og ;D Forøvrig artig at det de fleste av oss kaller husarbeid hos enkelte andre ses på som en "skeivhet", he, he.Erland skrev:Nå aner ikke jeg hvem du er Alshus, men slike kommentarer plasserer deg umiddelbart under "personer med tvilsom legning" i min bok!C. Alshus skrev:Dette var jaggu lekkert.
Jada, jeg er sikkert gammeldags - trangsynt - snever - homofob - og alt det der, men det er nå slik jeg er, og ikke noe jeg bevisst iklèr meg.
Spennende betraktningerJens skrev:...Diskantmessig er Teres'en litt tilbaketrukket og ikke like sprudlende som andre spillere.
Måtte derfor justere Triplanar armen slik at silikondempingen er på minimum og dette hjalp MYE slik at jeg ikke føler jeg savner noe i diskanten
Bør allikevel matches med en "sprek" pickup (noe som det finnes godt utvalg av som f.ks. Lyra).
Beklager Ola Petter, jeg forklarte meg nok litt dårlig :-[olaps skrev:Spennende betraktningerJens skrev:...Diskantmessig er Teres'en litt tilbaketrukket og ikke like sprudlende som andre spillere.
Måtte derfor justere Triplanar armen slik at silikondempingen er på minimum og dette hjalp MYE slik at jeg ikke føler jeg savner noe i diskanten
Bør allikevel matches med en "sprek" pickup (noe som det finnes godt utvalg av som f.ks. Lyra).
Men ett spørsmål ang TriPlanar (som jeg også har):
Har du prøvd UTEN silikondempning?
Har aldri brukt silikondempning sjøl siden jeg er frarådet det både lydmessig og mht vedlikehold.........
Har jo Lyra Titan på min PT Anniversary/TriPlanar Mk VII, og synes toppen er ypperlig.......(ja bunnen og mellomtonen også ;D )
Mvh OP