aries mes sme hadde sikkert blitt bra....Nå er o jeg svoren jmw fan....og ville nok heller anbefale deg å kjøpe en aries 3 med arm montert , en jmw 10,5 i
for så å benytte argo i i denne armen , noe jeg selv gjør med stort hell.....Aair har vært her menge ganger og hørt både spiller og pickup , det var forresten hans argo i vi testet med første gangen.
Lyras pickuper passer vpi veldig bra i spillestil , bra bass og fremragende detaljer.....det er bare ett lite minus...pickupen er noe lett for armen , dette løser man lett ved å bruke vpi s egen headshellweight til usd 15 dollar , og som sikkert kan forhandles med i prisen
Det hele kommer til deg ferdig , du slipper å lure på om ting passer sammen , til sammenlikning med sme , er nok ikke armen noe dårligere, men litt annerleds å bruke , 10,5 i armen er topparmen til vpi , som kan benyttes på andre spillere enn 12,7 som kun kan brukes på tnt /hrx modellene grunnet dens lengde.
Når det gjelder betjening er 10,5 ett bedre valg enn 12,7 ....sistnevnte blir veldig brå ved betjening av armliften , grunnet dens ekstreme lengde , men den sporer jo bare enda bedre enn en 10,5 som igjen er litt bedre på det omerådet enn 9 er armene....
Hvis du seriøst søker en slik kombo , er du hjertelig velkommen for en lytt her hos meg(titt)......send da en pm til meg og avtal dette.
jeg venter på ny effektamp så det hele er ikke i sitt fulle jeg om dagen , men den skal til sigende være rett rundt svingen.....
sme/aries 3 blir neppe feil.......men det er sannelig ikke komboen som leveres med 10,5 armen heller.....vta justering går som en drøm , og spillern , med denne arm er meget fin å sette opp.
Det er nevnt mye annet snacks , og mange fine bilder , bruk tiden litt og titt litt rundt , faller valget allikevel på en vpi , tror jeg neppe du ser deg tilbake , den vil bringe deg inn i musikken slik bare gode analoge spillere kan klare,....(ingen nevnt eller glemt)
Lykke til fremover,,,,,Mvh Espen