OhYeah
Hi-Fi entusiast
Til tross for at jeg skulle opp igjen kl. 07 neste morgen ble jeg sittende å spille frem til kl. 04
DaVinciene var ikke til å kjenne igjen. Alt falt på plass:
- dyp, tørr og presis bass (det beste jeg har hørt fra en stativhøyttaler)
- stort lydbilde med meget god holografi (nesten på høyde med Mementoene)
- ekstremt oppløst i toppen (beste jeg har hatt her hjemme og i mine ører mye bedre enn Mementoene)
- mellomtonen så og si nesten like god som Mementoene
- Første kommentaren fra kjæresten min: "DaVinciene fyller rommet med musikk på en helt annen måte".
- Samme observasjonen har både jeg og andre hifikompiser som har vært innom her de siste to dagene gjort oss. DaVinciene spiller faktisk meget bra uansett hvor man sitter i rommet. Har ikke opplevd dette tidligere med mine andre høyttalere En meget sosial høyttaler
DaVinciene var ikke til å kjenne igjen. Alt falt på plass:
- dyp, tørr og presis bass (det beste jeg har hørt fra en stativhøyttaler)
- stort lydbilde med meget god holografi (nesten på høyde med Mementoene)
- ekstremt oppløst i toppen (beste jeg har hatt her hjemme og i mine ører mye bedre enn Mementoene)
- mellomtonen så og si nesten like god som Mementoene
- Første kommentaren fra kjæresten min: "DaVinciene fyller rommet med musikk på en helt annen måte".
- Samme observasjonen har både jeg og andre hifikompiser som har vært innom her de siste to dagene gjort oss. DaVinciene spiller faktisk meget bra uansett hvor man sitter i rommet. Har ikke opplevd dette tidligere med mine andre høyttalere En meget sosial høyttaler