Enden av november: Nytt dra BRYNÆÆÆ!

K

kbwh

Gjest
Nemlig. Kaizers har sluppet ny single. Transkripsjon fra P3morgen:
http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/318513

Liker den, jeg, men jeg har likt Kaizers siden jeg så det første bildet av salmesykkelen deres.

En annen sak: Bør få meg bærelyd. Tviler på at dette låter noe særlig i stuen.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.619
Antall liker
35.628
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Gleder meg til denne, med ny produsent i ryggen osv.. Har fått hørt raw-demo version av det nye albumet.. Dere har mye å glede dere til..
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.619
Antall liker
35.628
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Nå har jeg Kaizers nye album i hus.. Maskineri.. For Kaizers fan.. Gled dere!
 
K

kbwh

Gjest
Meine du at de har skrøde på seg å komma frå Brynææææ?
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.586
Antall liker
544
prnesse skrev:
Brynæææ? Kaizers er da et Klepp band. :eek:
De kommer fra både Klepp og bryne.
(For de uten kjennskap til Jærsk geografi kan jeg nevne att det er ca.6km mellom de to stedene). :)
 

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Innlegg
1.525
Antall liker
321
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
Men det er vel flest fra Klepp, og 6 km. er jævla langt når det gjelder denne saken. ;D
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.586
Antall liker
544
Nah, 6km er offisiell sykkelavstand! Og så vidt jeg vet er det bare en(1) som kommer fra klepp. Han er riktignok den største slåsskjempen i bandet, så det gjelder kanskje som 3. Hva vet jeg. :)
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
7.000
Antall liker
5.919
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Janove e flink å skrøyda på seg Stavanger status på intervju. Eg så hadde far hans som lærar :-\
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.586
Antall liker
544
Hmpf! Forædarren...Æg he allti våre litt skeptiske te den karen.
 

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Innlegg
1.525
Antall liker
321
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
Me so solly Jaerbu, du hadde rett. Det er bare Terje som er fra Klepp. Men så er jo han tøffest da. ;)
Når det gjelder han som skryter av at han er fra Stavanger, skjønner ikke jeg hva som er vitsen med det. Snakket med en fra Østkanten i dag, og han trodde Stavanger var en øy som lå nord for Bergen. ;D
 
K

kbwh

Gjest
Huff, den overskriften. Fjern d og legg til f.

Janove har vel sjønt at Stavanger selger. Det er et sted folk har hørt om. Kom til å tenke på en dame i Houston som lurte på hvor jeg var fra.
Norway.
Sweden?
No. Norway.
Isn't that Sweden?
Og så videre.

Hvordan er plata, HoJ?
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.619
Antall liker
35.628
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Har platen både i raw før mixing og den ferdige platen (samt noen sanger som ikke kommer med albumet) Synes lyden er meget bra, og tekstene er jo artige.. Stemmer med en fra Klepp, en fra Bryne, så har du jo en fra Bergen, og en fra tja.. litt lenger nord på vestlandet (tror jeg)
 

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Innlegg
1.525
Antall liker
321
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
HoJ skrev:
Har platen både i raw før mixing og den ferdige platen (samt noen sanger som ikke kommer med albumet) Synes lyden er meget bra, og tekstene er jo artige.. Stemmer med en fra Klepp, en fra Bryne, så har du jo en fra Bergen, og en fra tja.. litt lenger nord på vestlandet (tror jeg)
Hvis du sier 2 fra Bryne er vi enige. ;) Rett skal vær rett som de vise sier. Eller var det...



"Vestlandets svar på DDE." Det tar jeg som en fornærmelse :p
 
K

kbwh

Gjest
Greit å få plassert musikkunnskapen til ErosLoveking, hva? ;D
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.619
Antall liker
35.628
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
prnesse skrev:
HoJ skrev:
Har platen både i raw før mixing og den ferdige platen (samt noen sanger som ikke kommer med albumet) Synes lyden er meget bra, og tekstene er jo artige.. Stemmer med en fra Klepp, en fra Bryne, så har du jo en fra Bergen, og en fra tja.. litt lenger nord på vestlandet (tror jeg)
Hvis du sier 2 fra Bryne er vi enige. ;) Rett skal vær rett som de vise sier. Eller var det...



"Vestlandets svar på DDE." Det tar jeg som en fornærmelse :p

Ok 2 fra Bryna.. Hm hvis dette er likt DDE, så må jeg begynne å høre på dem også...
 
K

kbwh

Gjest
Kunne vært,men ørene mine tåler ikke rockkonsertlydtrykk lenger. Øresus i dagesvis etterpå, så det skal være en virkelig begivenhet for å få meg til å stille.

Har sett Kaizers live ved flere anledninger. De kan være fantastiske, men av og til er det som at de glemmer at det er konsert de holder og ikke vaudevilleshow.
 

magnus.

Medlem
Ble medlem
08.03.2007
Innlegg
17
Antall liker
0
Torget vurderinger
3
Necroth skrev:
Janove e flink å skrøyda på seg Stavanger status på intervju. Eg så hadde far hans som lærar :-\
Har du også hatt Rune? Eg er så heldig å ha han nå ;D hva syntes du om han? hehe :p
 
Topp Bunn