For å ha noe å sysle med i julen....OMF skrev:Kan jo kaste ut en liten julenøtt...jeg spanderer marsipangris på den som greier å finne en kabeltest hvor en kabel blir beskrevet på en måte som tydelig går i mot fysiske atributter....
Mvh
OMF
|
For å ha noe å sysle med i julen....OMF skrev:Kan jo kaste ut en liten julenøtt...jeg spanderer marsipangris på den som greier å finne en kabeltest hvor en kabel blir beskrevet på en måte som tydelig går i mot fysiske atributter....
Skal jeg øke til marispangris + sjokoladenisse...?OMF skrev:Kan jo kaste ut en liten julenøtt...jeg spanderer marsipangris på den som greier å finne en kabeltest hvor en kabel blir beskrevet på en måte som tydelig går i mot fysiske atributter....
Mvh
OMF
Jeg synes det virker litt tynt. Ø 0,2 mm er AWG 32, mens AWG 24 (= areal 0,2 mm2, Ø 0,5 mm) er mer vanlig.Likevel, litt avhengig av hva du har tenkt å koble den til, ville jeg tippet at kapasitansen er en viktigere egenskap enn seriemotstanden. Det kommer igjen an på geometrien i kabelen og materialvalget i isolasjonen, snarere enn ledertverrsnittet.slartibartfast skrev:hei,
er en kabeldiameter av 0,2 mm (tonearminnekabel) for tynn til en leder til en vanlig signalkabel?