Må få vite om denne er til meg før jeg svarer.Er det så vanskelig å få med HELE coveret på første bildet? Altså med kant rundt hele.
Det er det regel på.
Hvis man følger reglene kan det være så sært man bare vil, men man kan ikke regne med all verdens respons.
Det er innholdet i hullet som kan gi løsningen.Ser innom her av og til, men den siste der er jeg fullstendig blank på.
@Audiomix - ikke spesielt rettet mot deg.
Det er bare for å gjøre det lettere for alle at alle legger ut oppgaver på samme måte.
Det kommer gledelig nok også noen nye medlemmer innom av og til, og jeg ønsker ikke å støte noen. Tvert imot.
Det med mangelfull respons på sære /vanskelige oppgaver var et forsøk på humor.
Jeg ser ingen hensikt i å akkedere om dette.Det er innholdet i hullet som kan gi løsningen.
Om det vises 30 cm eller 3 meter utenom har vel ingen betydning?
Bortsett fra regelen?
Da er det Meat Loaf ...Du er definitivt på rett spor Kanutus .........
Nei, ikke akkurat den typen coverbilder Meat Loaf ble kjent for etterhvert heller ...Det virker som den utgaven jeg har av dette albumet er gitt ut først i 1978 på Prodigal og at den inneholder litt andre låter og et annet cover enn det opprinnelige albumet som kom i 1971
Ikke rart man blir forvirret......
Nærmeste jeg kommer er "Stoney & Meatloaf" men det er ren googling fra min side ...Klarer du albumtittel også?