Høres men synes ikke i musikk videoenKan det ha noe med Bat out of Hell og gjøre? RIP Jim Steinman.
Ellen Foley's Night Out
DaAmerikansk dame
Da er det ikke Johnny RottenAmerikansk dame
Love you liveFor slackt selv om Little Feat er bra
her er det mer trøkk
Har lenge ikke husket hvem det var som gav et stort inntrykk en gang, men ikke glemt inntrykket. Lenge tenkt jeg skulle se om jeg ikke fant den gamle videokassetten. Tok nemlig opp på video (VHS fra Nrk på 80-tallet) en nydelig sak der en kvinnelig vokalist hadde en sår og vakker sang. Husket hverken navn på artist eller sang men dro kjensel på bildet ditt og søkte opp. Har ikke funnet videoen på youtube men fant en live versjon av nettopp "Mercy" på Spotify. LPen din er ikke på spotify?Bruker 12 tommerene I'm Not Afraid Of You og Mercy som en referanse for om lyden er riktig.
men dette er:
Vis vedlegget 717983
Det er desverre mye god musikk (og store inntrykk) som ikke er på streamingTakk for denne!
Har lenge ikke husket hvem det var som gav et stort inntrykk en gang, men ikke glemt inntrykket. Lenge tenkt jeg skulle se om jeg ikke fant den gamle videokassetten. Tok nemlig opp på video (VHS fra Nrk på 80-tallet) en nydelig sak der en kvinnelig vokalist hadde en sår og vakker sang. Husket hverken navn på artist eller sang men dro kjensel på bildet ditt og søkte opp. Har ikke funnet videoen på youtube men fant en live versjon av nettopp "Mercy" på Spotify. LPen din er ikke på spotify?