Så nær men likevel så langt unna. Selv om språket er ganske likt er det et helt hav i mellom.
Jeg vet dette er en nøtt så derfor er jeg raus med tips. Og lørdag 18 er en stolt dag å poste denne skiva på for de er absolutt i gata
Når man våpner opp og innser at man har valgt noe som ligger utenfor allfarvei så er det på tide og Google. overraskende så fant jeg ut noe jeg ikke har vært klar over og egentlig er helt ubetydelig at Turbonegro og dette bandet vi skal frem til har vært knyttet til samme plateselskap på et tidspunkt.
Selv om det fins bedre låter med andre band, så vinner disse hele punken på ren attitude! Og en låt herfra har vært blant mine pønkefavoritter helt siden jeg hørte den første gang.
Incendiary Device tenkte jeg på. Dette bandet må ha vært en stor inspirasjon for live opptredende til Liliedugg fx. Trondheimsbandet som gav meg noen av mine heftigste konsertopplevelser i sin tid.
Veldig mørkt foto, så nå gjetter jeg, men det kan kanskje være Håkon Gullvåg sine penselstrøk vi ser, og da blir det min gamle nabo Bent Sæther sitt band, med the Tower?