Oppgaven holder seg på de britiske øyer selv om albumet er spilt inn i Nashville. Gammel ringrev som har 18 studioalbum som soloartist og omtrent 10 album i band og samarbeidsprosjekter, pluss diverse liveplater og andre utgivelser.
Albumet er fra 2013, det siste studioalbumet kom i 2018 og gitaristen, vokalisten og komponisten startet sin platekarriere i 1968.
Jeg skrev omtrent 10 album som samarbeidsprosjekter, det er feil! Må være flere enn det.
det stemmer sikkert. De er vel litt mer kresne der enn allmusic og disogs, utelukker sikkert spesielle prosjekter, liveskiver og plater også fruen fikk navnet sitt på plata. Hadde han ikke skilt seg, da hadde det nok vært en tynn kategori...
Denne tror jeg jeg kanskje jeg har lagt ut før, men fant den ikke i søket. Og siden den er så jekla bra....
dessuten har jeg samme potteplante. Har eid den i mer enn 40 år:
Men det var i Tyskerbyen i Tenneessee han døde. I 2013. Kunne droppet men-et, siden det dreier seg om en by i samme county som Memphis. Å betrakte som en suburb, muligens.
Samme land, neste desennium og langt ned i rennesteinen sier Simon. Det lite korrekte omslaget ble bannlyst og skoler brant plata. Bandnavnet gjenspeiler resten av det til dels misogynistiske innholdet.
Albumet er utgitt i første halvdel av '70s og frontfiguren deler etternavn med mannen som vurderes til å være 'father of the Memphis blues guitar style'.
Litt rebusløp er moro! Simon Stokes ble merkelig nok 82 år og døde i 2020. Ikke akkurat et A4 liv på den mannen som er illustrert på venstre side av coveret med et rep i neven.
Denne artisten har mange utgivelser både før og etter denne. Selv om det er mange kjente gjesteartister med på denne, fikk den vel bare sånn bob bob omtaler.
Om jeg har talt riktig, er dette mannens 25. studioalbum. Han er fremdeles aktiv, og foreløpig siste album kom i 2020.
Holder konsert i en by I Europa på denne dato.