Ikke helt nei! Men bandet er fra Seattle, og endte sine dager i begynnelsen av nittitallet etter press fra Epic Records om å passe inn i grungebølgen. Dannet i 1985, første album kom i 87' (produsert av en kjent grinete thrash metaller) og dette albumet i 90'. Stilen er en blanding av US power metal, thrash metal osv. Noen medlemmer dannet ett nytt, mulig mer kjent band som ga ut 8 album mellom 1994-2010 som jeg ikke har tenkt å anskaffe. Kanskje for usært for min smakMinner litt om en av skivene til Soundgarden som står her, men stemmer ikke helt
Et lite tips er at plata ble innspilt i januar og utgitt i juni samme år midt på ‘80-tallet og produsenten er mest kjent for sitt arbeid med klassisk musikk...Ny oppgave
Etter Rulvis forholdsvis vanskelige oppgave blir det nå et bittelite genrehopp, og coveret burde være enkelt for endel...og ikke fullt så lett for andre
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Denne har jeg jobbet hardt for; Wynton Marsalis - Black Codes (From The Underground). Har Marsalis på Conrad Silvert Presents Jazz At Opera House.Er denne så vanskelig? To hint til; her medvirker 2 brødre fra en skikkelig musiker-familie og far i familien ble nylig omtalt i en annen tråd her på sentralen...
Nå blir det en stund til jeg hinter mer, trur eg
Denne har jeg jobbet hardt for; Wynton Marsalis - Black Codes (From The Underground). Har Marsalis på Conrad Silvert Presents Jazz At Opera House.Er denne så vanskelig? To hint til; her medvirker 2 brødre fra en skikkelig musiker-familie og far i familien ble nylig omtalt i en annen tråd her på sentralen...
Nå blir det en stund til jeg hinter mer, trur eg
Marsupilami - MarsupilamiSelvtitulert debut album. Kom med ett album til året etter, som også ble deres siste plate.
Ett litt "søkt" hint kan være "-Houba!!!" (Dette var jeg ikke klar over før jeg i kveld googlet det Men kanskje du vet?)
Junipher Greene - Communication kanskje?