Helt greit Bandet er Acid Bath med albumet When The Kite String Pops fra 1994, dog første gang på vinyl i 2004. Vokalist er Dax Riggs og massemorderen John Wayne Gacy aka the killer clown står bak frontcover. Kjør på den som ønsker
3 forslag fra en rør(ete) og vinyl gubbe:
Den originale bananen til Velvet, med peel off skall
Stånn's Sticky Finger's m metall glidelås (evt den spanske sensurerte versjonen)
CSNY Deja vu
Ikke så lett å treffe på vanskelighetsgraden her gitt...... men hvis det ikke kommer svarforslag innen noen timer bør man kanskje begynne å hinte kraftig
Vekkeklokka er innstilt på 04.15, så det hintes; som forrige oppgave er landet England og året 1975. Skjult bak innercoveret står to personer til, alle fem er eller, skal bli ganske så meritterte. Vi snakker Jeff Beck etc. Bakerste person er vel den yngste i gjengen, men senere har han slått trommer for utrolig mange konsertgjengere og platekjøpere.
Men trommeslageren er ikke hovedpersonen her, selv om han har banket trommer i samme band fra 1982 til dags dato. Vokalisten, sammen med gitarist er vel primus motor. Ofte særpreget stemmeprakt på den mannen.
Jeg begynner å lure på om denne konkurransen er fiksa... her er det så mye rart jeg aldri har hørt eller sett..
[/QUOTE]
Den kan jeg Joe Mcphee med Nation Time