atonal
Hi-Fi freak
Bruk av hodetelefoner, med stereo minijack-plugg.Hva mener du med headsetinngang?
Bruk av hodetelefoner, med stereo minijack-plugg.Hva mener du med headsetinngang?
Jo, det er selvsagt mulig å bruke lydkortet til hodetlf., men vil det ikke bli lydmessig bedre å bruke de aktive monitorene direkte?Ønsker du å plugge hodetelefonene inn i høyttalerne? Kunne ikke de plugges inn i hodetelefonutgangen på lydkortet i stedet for høyttalerne når du ønsker det?
Mnjo, du har et poeng. Har aldri brukt hodetlf. utgangen på lydkortet (Creative Audigy 2) tidligere, så det kan sjekkes ut.Nja, det vil vel komme an på lydkortet.
Ser for meg å bruke variabel utgang fra lydkortet på monitorene allikevel, det vil i praksis si hodetelefonutgangen (men det kommer an på lydkortet, seff), og hva er det da å tjene på et ekstra forsterkerledd?
De er ikke skarpe i lyden på min PC. Det er mye lettere å følge med på hva de sier på utekstede filmer nå.låter de små fostexene skarpt? vil ikke ha hissige diskanter på kontoret, når pc'en skal brukes som kilde.
Spent nå.Ble så imponert av disse at jeg gikk til innkjøp av modellen større. Fostex PM-0.5MkII.
De ble testet i går hjemme hos en kamerat, og de var enda bedre.
...
Skal få testet de hjemme under mer kontrollerte former til uken.