Erfaring med HifiTuning o.l. sikringer?

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Noen som har prøvd slike og har erfaringer? Leser endel positive erfaringer på nettet.

NB! Vil ikke ha ranting fra folk som IKKE har prøvd produktene eller lignende produkter. Har du egenhendig erfaring - good - har du ikke - ikke legg inn post i denne tråden. Lek deg i din egen.

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.919
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Jeg har prøvd og gjøre meg en erfaring, men finner ikke vedien jeg trenger, 32mm 500mA. Vanskelig og oppdrive ser det ut for :( Har du noen underveis?

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Har sendt litt mailer og bedt om priser. Trenger i første omgang 5x20mm T6.3AH til mine monoblokker. Hvis det gir hørbart bedre resultat (og det tyder mange leserinnlegg og tester på nettet) blir det vel skiftet sikringer rundt om på resten av utstyret.

JR_AUDIO

Bransjeaktør
Ble medlem
07.04.2007
Antall liker
0
LydMekk skrev:
Noen som har prøvd slike og har erfaringer? Leser endel positive erfaringer på nettet.

NB! Vil ikke ha ranting fra folk som IKKE har prøvd produktene eller lignende produkter. Har du egenhendig erfaring - good - har du ikke - ikke legg inn post i denne tråden. Lek deg i din egen.
fidelity i danmark hade en test for et stykke tid tilbage hvor de gik helt i skyerne.
ps: jeg ved ikke om de er kommet ned endnu ! ;)

mvh. johnny

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Har bestilt ett par for testing ikveld. Hvis det blir forskjeller skal jeg poste noen inntrykk.

empty

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2003
Antall liker
7
Sted
Moss
Torget vurderinger
2
LydMekk skrev:
Har bestilt ett par for testing ikveld. Hvis det blir forskjeller skal jeg poste noen inntrykk.

Post gjerne inntrykk uansett. I nyeste Stereophile får de hederlig omtale. Kunne være interessant å høre hva folk her på bjerget erfarer. Det har vært ganske underholdende å lese om f.eks noise harvester ::).

Hilsen
Tommy

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Har nå prøvd sikringene på monoblokkene i front. Nå viste det seg at ICE 1000ASP allerede har keramiske sikringer i vanlig blankmetall fra før, dvs. endringen ble bare gull/sølvbruk istdf. normalt metall. Ingen endring fra f.eks. glass til keramikk.

Iom. at jeg monterte ytterligere akustikkplater i bakre hjørner, koblet om strømforsyning til Multiwave på min PPP og monterte disse sikringene samtidig er jeg usikker på hvor stor prosent forbedring disse utgjør i mitt anlegg. Vanskelig å si, men tror ikke vi snakker om voldsomme prosenter.

Men, alle monner drar...om du monterer forbedringer som hver utgjør 1 prosent vil du jo likevel ha 10% forbedring etter 10 tweak...iom. den lave prisen på disse er det heller ingenting i veien for å prøve selv.

Man bør bare holde seg langt unna den opplistede norske importøren...nå er det snart 4 uker siden jeg sendte de epost uten å ha hørt noe tilbake...skikkelig kjempeservice... :(

Handlet mine fra thecableco.com. Tok 4 dager fra sending til de lå i postkassen min hjemme, billig.

Diy Duke

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
2
LydMekk skrev:
Har nå prøvd sikringene på monoblokkene i front. Nå viste det seg at ICE 1000ASP allerede har keramiske sikringer i vanlig blankmetall fra før, dvs. endringen ble bare gull/sølvbruk istdf. normalt metall. Ingen endring fra f.eks. glass til keramikk.

Iom. at jeg monterte ytterligere akustikkplater i bakre hjørner, koblet om strømforsyning til Multiwave på min PPP og monterte disse sikringene samtidig er jeg usikker på hvor stor prosent forbedring disse utgjør i mitt anlegg. Vanskelig å si, men tror ikke vi snakker om voldsomme prosenter.

Men, alle monner drar...om du monterer forbedringer som hver utgjør 1 prosent vil du jo likevel ha 10% forbedring etter 10 tweak...iom. den lave prisen på disse er det heller ingenting i veien for å prøve selv.

Man bør bare holde seg langt unna den opplistede norske importøren...nå er det snart 4 uker siden jeg sendte de epost uten å ha hørt noe tilbake...skikkelig kjempeservice... :(

Handlet mine fra thecableco.com. Tok 4 dager fra sending til de lå i postkassen min hjemme, billig.
Du må gå mere seriøst til værks det der kan vi dårligt bruge til noget. Tag 1 ting af gangen.

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Særlig aktuelt å gjøre om disse tingene...du får prøve selv da vet du. Koster nesten ikke noe disse sikringene så det bør ikke være prisen som stopper deg.

Topp Bunn