Eros´Quest for Love, The Kings Cave.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Kabellistene har jeg kjøpt på Biltema. Koster 29.- eller 39.- pr. lengde, husker ikke helt. En lengde oppdelt holder nøyaktig til 6 hyllerom. Lønner seg sikkert å koste på seg et par skruer også.

    Takker for forslag så langt. Hva med en gardinwire montert øverst på hyllene, og målsydd egnet gardin å trekke for? Går heldigvis inn i den mørke årstid så den store angsten for sollys melder seg ikke før vi bikker nyttår.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Sett anlegget der hyllene står nå, bruk en liten 2x4 liggende til å ha stasjet på. Legg en 2x4 under vinduet også, da blir det plass til mer enn 1000 plater. Resten på loftet, eller enda bedre, hos meg.:cool:

    Tenkt å pensjonere Turnberryene også?
    Hvor mye vil du lease deler av samlinga mi for sa du? :)

    Turnberryene blir i stua, Manley blir ikke solgt, "bare" satt på lager for en stund. Har uansett ikke kjøpt noe forsterkeri, nytt er uaktuelt, følger bare med et halvt øye på finn og brukten
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Etter å ha skiftet stilling er det slutt med kvelds/helgajobbing for nå. En bonus er at "alle" konserter brått kan være oppnåelig.
    Oktober tegner til å bli en god måned, foreløpig tre kvelder plottet inn i kalenderen, dessverre er konsertstedene dårlige på å holde konsertlister oppdaterte for tida :(

    anyway, mine tre;

    Fleshtones, Last Train, 08.10
    Alltid fest når garageveteranene byr opp. I 38 år har de holdt koken, og firer ikke en tomme på energien.

    Mathias Lilja, Crossroad Club, 16.10
    Frontmann Mathias fra The Strollers goes americana. Tipper dette blir en av høstens største konsertøyeblikk med skyhøy gåsehudfaktor.

    The Vanjas , Revolver , 18.10
    Greit på plate, knall live. Med flere Oslo-besøk bak seg, vet vi at vi får en aften med strøken soulgarage med en viss partyfaktor fra denne Stockholmsgjengen.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    ei slik ei må jeg få meg.
    Lovequeen har sikkert ikke noe i mot ei hushjelp!
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.335
    Antall liker
    33.759
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Etter å ha skiftet stilling er det slutt med kvelds/helgajobbing for nå. En bonus er at "alle" konserter brått kan være oppnåelig.
    Oktober tegner til å bli en god måned, foreløpig tre kvelder plottet inn i kalenderen, dessverre er konsertstedene dårlige på å holde konsertlister oppdaterte for tida :(

    anyway, mine tre;

    Fleshtones, Last Train, 08.10

    Mathias Lilja, Crossroad Club, 16.10
    Frontmann Mathias fra The Strollers goes americana. Tipper dette blir en av høstens største konsertøyeblikk med skyhøy gåsehudfaktor.

    The Vanjas , Revolver , 18.10
    Faen, Lilja kolliderer med en annen fin americanakonsert (på John Dee). Choices, choices. Mulig jeg til og med har billett til den andre (The Handsome Family).

    For deg blir det vel slutt med konserter nå, 8-16-folket er jo så trøtt om kveldene.:p
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Etter å ha skiftet stilling er det slutt med kvelds/helgajobbing for nå. En bonus er at "alle" konserter brått kan være oppnåelig.
    Oktober tegner til å bli en god måned, foreløpig tre kvelder plottet inn i kalenderen, dessverre er konsertstedene dårlige på å holde konsertlister oppdaterte for tida :(

    anyway, mine tre;

    Fleshtones, Last Train, 08.10

    Mathias Lilja, Crossroad Club, 16.10
    Frontmann Mathias fra The Strollers goes americana. Tipper dette blir en av høstens største konsertøyeblikk med skyhøy gåsehudfaktor.

    The Vanjas , Revolver , 18.10
    Faen, Lilja kolliderer med en annen fin americanakonsert (på John Dee). Choices, choices. Mulig jeg til og med har billett til den andre (The Handsome Family).

    For deg blir det vel slutt med konserter nå, 8-16-folket er jo så trøtt om kveldene.:p

    Du prioriterer bare ikkje the Handsome family foran Lilja. Da er du ... ja.

    Hadde det ikkje vært for at 16.10. kolliderer noe brennjævli med kritiske ting på jobbfronten, så hadde det blitt Oschlotur.

    Og Eros, du har en jobb å gjøre i forhold til å trekke i de riktige trådene og få skjiten ut på propert format. Eg forhåndsbestiller herverd 3x.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    drit i jobben på fredag Townes. Sett deg på ettermiddagsflyet den 16. og hjem igjen utpå søndagen.
    Her står gjestesenga klar hvis du ikke har tenkt å krasje hos Roberten. Ran en bank, så kan jeg lokke med platemesse på Kulturhuset den 18. for sikkerhets skyld. Forstår ikke hva folk skal til Horten den helga der.....

    edit: må ha en alvorsprat med Mathias backstage ja!
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    tar det som et tegn fra Townes som ikke har svart på innlegget over at spatur til Oslo nå planlegges blodhardt! ;)
     

    Tremor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    1.294
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Trur også at Replaceable Heads blir vel anvendt tid, han steiki de er knallere enn bein og tighte som vaakumpakka dynamitt for tiden.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    oooh, takk for tips Tremor, får prioritere bort vinylsjauing en time tidligere en planlagt da. Sees vi på blues eller var det jazzkonsert jfr. en annen tråd?
    ;)



    Har forresten kommet til bokstaven P, stua er full, andre etasje neste.......
     

    Tremor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    1.294
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Men ifølge fb-sida bør man være tidlig ute; 150 billetter og 192 stykker som har meldt sin ankomst... Står at de vil prøve å få igang døra klokka åtte.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Farbror'n står i døra fra 2000 ja. Jeg er "innafor" :rolleyes:

    Blir nok smekkfullt og ditto moro.
     

    Tremor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    1.294
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    oooh, takk for tips Tremor, får prioritere bort vinylsjauing en time tidligere en planlagt da. Sees vi på blues eller var det jazzkonsert jfr. en annen tråd?
    ;)



    Har forresten kommet til bokstaven P, stua er full, andre etasje neste.......
    Hehe bokstavene etter p på loftet? Trur jammen du har utfordringer; fått plass til småplatene da?

    Skal på Lilja ihvertfall og hadde vært steike artig med Bill Frisell også (om det var han du tenkte på) siden Greg Leisz er en såkalt helt.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    har en småsvett oppgave foran meg ja, skal kjøre opp hyllene til platerommet i dag etter jobb, på fredag har jeg svaret på om jeg går på en smell, da forventer jeg at alt (??) er på plass.

    Det jeg tenkte på i sted var mest en ny tråd som påstår at det stort sett spilles jazz og blues på sentralen. Fleshtones er ekstremt jazzete har jeg hørt :eek:
    Men nå skal jeg ikke gjemme bort sleivkjeften min i egen hustråd, en smule upassende.
     

    Tremor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    1.294
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Hehe, spesielt når du sparker etter en som ikke skjønner bæra. :D Ser forresten at det blir to dager på rappen med Crossroad i slutten av neste uke; Waldemar dagen etter Lilja, jaja får bli brus og boller på torsdagen da.
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Urk!

    viltilOslonåååååååååååååååååååååå

    Lilja hadde vært en høgdare, men sattan, siste Bill Frisell er steike artig også. Nei, nøyer meg med å sitere Thåström (som eg i det minste har billett til): "Fan fan fan".
     

    Tremor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    1.294
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Bare å hoppe på flyet det, Townes. "Hotellrom" på brakkeriggen vår står klart.
     

    espege

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.09.2009
    Innlegg
    881
    Antall liker
    692
    Sted
    BERGEN
    Torget vurderinger
    71
    du har litt å henge fingra i espege!
    Ikke engang min krok det der :).

    Er heldigvis noen måneder siden bildet ble tatt – har i det minste gulv (i andre etasje) nå. Blir bra til slutt. Bare å stikke innom… i 2015 :).

    e
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    "Når man har vondt i hodet, har man vondt i hjernen, for det er hjernen som forteller at man har vondt."
    sitat Eros Junior Jr. 20:18 lørdag 13.12.2014

    steike!! treåringen i huset kommer med noen drypp som får en til å tenke underveis i livet.

     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    23.097
    Antall liker
    61.149
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg ønsker deg godt nytt år med denne Eros.
    Burde passe en singelfreak som deg!?:cool:


    Artig om vi treffes neste år også. Muligheten er der...
    Beste hilsen.
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Godt nytt år til deg også Cash!

    Har ikke originale Bators utgivelsen, men den singelen som kom i den tidlige 90-talls singelboksen "I wanna be a Dead Boy" utgitt på Munster Records. Kjøpte den i sin tid direkte fra Greg Shaw. Jepp, herr Bomp! selv. Husker jeg fikk et hyggelig brev tilbake sammen med skivene skrevet av kona Suzy Shaw. Det var sånn det var før www-internettets tider. snailmail og mer personlig kontakt med folk.

    Har dårlig samvittighet for ikke å ha pøst på med både det ene og det andre i høst, flytting har nesten tatt repern på en, samtidig med jobb(stillings)skifte og skolebarn.

    Kommer med mer etterhvert, ikke minst London-mimring, men ikke før om noen dager. Nye Platerommet er omsider nesten på plass, 4 plastposer, og tre IKEA flyttekasser gjenstår før det er blåst. Ble redusert med 5 (!!) kasser med ting og tang senest i går...


    17 dager igjen...............
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.738
    Antall liker
    3.918
    Sted
    Oslo
    Godt nytt til deg også Blues! Får ta igjen den kjappe handshaken før jul, du får komme deg innover til tiggerstaden og besøke u-know-who litt oftere. ;)



    aaaaaaah Nerves!

    den som ikke liker det her, liker faen ikke pop.

    Unnskyld fransken min, men det er "min" tråd da.
     
    V

    vinyl-mannen

    Gjest
    Dette var særdeles hygggelig Eros, flott å ha deg tilbake, blir det flere innlegg?
    Som du kanskje har forstått, du har vært savnet, kjekt å treffe deg på platemessa.
    Må du ha en riktig så god jul.
    mvh
    Tor
    vinyl-mannen
     
    Sist redigert av en moderator:

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.279
    Antall liker
    105.743
    Torget vurderinger
    23
    Rude awakening det der... Håper du vil opptre litt oftere nå, nyttårsforsett hint hint... Vi savner deg!
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    God jul !
    Regner med du dukker opp på det nye året og gjør det dyrt for oss med mange gode tips til skiver vi bare må ha :cool:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn