Eros´Quest for Love, The Kings Cave.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Herlige låter ! Bra kjøp ;D
    ErosLoveking skrev:
    en liten shoppingtur med Roberten ble heller ikke helt gratis. ::)
    Du fikk med deg en pen bunke ja :D Og du må jo legge av litt til lignende raid i fremtiden også ;)

Stuegulv, sofa osv før høyttalere høres ut som helt riktig prioritering spør du meg.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Tror det er det smarteste ja.
    Finne køya nå, og se en episode med The Saint fra 1966. Det gyldne året. 8)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Sitter forøvrig i den rolige førjul og lesker meg på litt tomtebrygg, mens jeg prøver å sette neste års platejakt mer i system. Siden singelsamlinga er lagt litt på vent, så er det frigitt en god slump med penger til albumkjøp istedet for. Brått ble det mer morsomt å gå på platemesse i Norge igjen.

Litt nerdete, litt "High Fidelity", men samtidig morsomt. Excelark, med hyperlink til hver tittel. Satser på å sette opp en topp 1000 liste før året er omme, så det blir litt å bryne seg på. :D

I første omgang er det snakk om mye klassikere og selvfølgeligheter, tette igjen opplagte hull rett og slett. Obskuritetene finner snart nok veien tenker jeg. ::)

donnerwetter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.02.2008
    Antall liker
    105
    ErosLoveking skrev:
    Sitter forøvrig i den rolige førjul og lesker meg på litt tomtebrygg, mens jeg prøver å sette neste års platejakt mer i system. Siden singelsamlinga er lagt litt på vent, så er det frigitt en god slump med penger til albumkjøp istedet for. Brått ble det mer morsomt å gå på platemesse i Norge igjen.

Litt nerdete, litt "High Fidelity", men samtidig morsomt. Excelark, med hyperlink til hver tittel. Satser på å sette opp en topp 1000 liste før året er omme, så det blir litt å bryne seg på. :D

I første omgang er det snakk om mye klassikere og selvfølgeligheter, tette igjen opplagte hull rett og slett. Obskuritetene finner snart nok veien tenker jeg. ::)
    Noe annet ville vel både være overraskende og skuffende.
    ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Hmmm

Det slår meg her jeg sitter og lager liste, at jeg mangler 3 studioalbum med Pink Floyd. *pinlig*

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    ErosLoveking skrev:
    Hmmm

Det slår meg her jeg sitter og lager liste, at jeg mangler 3 studioalbum med Pink Floyd. *pinlig*
    Tja...pinlig eller guds lykke, det avhenger vel av øyet som ser ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Tusen takk for den finger'n, trengte å våkne etter et par timer på sofa'n. Førjul hjemme hos mor tar på. Blir helt paralysert av all mat og drikke, før jula har begynt på orntli'. ;D

Hva med å bevege legemet mot sentrum i romjula? Smoke Mohawk på Trainern, nærmere bestemt mandag. Er ihvertfall en slagplan i mi bok. ;)
    (må jo sjekke ut hva unge herr Uggen bedriver tida med)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Tusen takk for den finger'n, trengte å våkne etter et par timer på sofa'n. Førjul hjemme hos mor tar på. Blir helt paralysert av all mat og drikke, før jula har begynt på orntli'. ;D

Hva med å bevege legemet mot sentrum i romjula? Smoke Mohawk på Trainern, nærmere bestemt mandag. Er ihvertfall en slagplan i mi bok. ;)
    (må jo sjekke ut hva unge herr Uggen bedriver tida med)
    Det er en god plan, lenge siden jeg har truffet Rolf Yngve og besøkt trainern

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    20 minutter før "takeoff" - 501km og Kings Cave here we come.
    Er vel endel snø nedøver Østerdalen. :-\

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Kom du deg hjem, Eros ? For første gang på veldig lenge er jeg bokstavelig talt værfast. Tett på 50cm snø siden julaften. Takk og lov at vi har tre hus her oppe, så folk kan spre seg ut og når de er leie av sosialisering og leking i snøen. Og takke faen for at jeg har et par meter med vinyl i huset mitt, så jeg får litt åndelig føde blant alle snøenglene.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Brukte 6 timer oppover og 7 timer nedover. Grei tur, endel snøvær, men lite trafikk. Kjipest var strekket Løten-Oslo som ikke var brøytet en millimeter. :p :p

Tungt å gå på jobb idag, heldigvis bare to dager, så er det julefri igjen.
    Forøvrig var det med ting i bilen som skal på plass i husalteret. Skal fyre av noen bilder til uka. :)

"snøenglar finns dom?"

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Kom du deg hjem, Eros ? For første gang på veldig lenge er jeg bokstavelig talt værfast. Tett på 50cm snø siden julaften. Takk og lov at vi har tre hus her oppe, så folk kan spre seg ut og når de er leie av sosialisering og leking i snøen. Og takke faen for at jeg har et par meter med vinyl i huset mitt, så jeg får litt åndelig føde blant alle snøenglene.
    mat, drikke, eget hus og et par meter musikk! leses som noe jeg kunne trives med. Håper du kommer deg ned til mandag og konsert

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Brukte 6 timer oppover og 7 timer nedover. Grei tur, endel snøvær, men lite trafikk. Kjipest var strekket Løten-Oslo som ikke var brøytet en millimeter. :p :p

Tungt å gå på jobb idag, heldigvis bare to dager, så er det julefri igjen.
    Forøvrig var det med ting i bilen som skal på plass i husalteret. Skal fyre av noen bilder til uka. :)

"snøenglar finns dom?"
    ser frem til bildene :)

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.210
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Ser at Eposene dine er midlertidig innom hulen.
    Hva tenker du etter dem?

Håvard

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Godt nytt fra the Kings Cave. Er vel på tide å tusle bort til den ekte Caven vel. ;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Jeg kan ikke annet enn å lure på hvor det blir av Condo Fucks bildene ?
    Jo, jeg lurer også på hvorfor du ikke sa fra for lenge siden at jeg var nødt til å skaffe meg noe Groovie Ghoulies ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    Jeg kan ikke annet enn å lure på hvor det blir av Condo Fucks bildene ?
    Jo, jeg lurer også på hvorfor du ikke sa fra for lenge siden at jeg var nødt til å skaffe meg noe Groovie Ghoulies ;)
    hehe. se svar i lytter-tråden.

Condo Fucks og bilder generelt. Ligger lagret i skapet på jobben, og jeg har vært i skrall form i de siste dagene, så sånn er det.

Andre sykemelding på 14 år, så jeg føler meg som en parasitt og snylter på samfunnets store ræv. ;)

Husalteret har vært avslått et par dager også. :-\ ikke bra, men det blir nok bedre igjen. Har en 5-liters kegg med øl stående, og en bunke "nygamle" singler som skal svis av når formen er tilbake. :D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Det er slike som deg som setter velferdssamfunnet i fare med all denne skoftingen fra jobb ;)

Leit å høre at formen ikke er bra, det at Husalteret står ubrukt tar jeg egentlig som et av de 7 tegn på nært forestående dommedag. Men det er klart, med et så fint lager av øl og singler så kan du i hvert fall nyte dommedag når den er her.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Formen er noe bedre her jeg sitter med et lite glass rødt og søker opp hotell for London. :)
    Tar tid å finne noe som er billig, 4/5-stjerner, badekar, kjøleskap, tekoker, internett og helst sentralt.
    Fortsetter pundkursen som nå, så blir det en fin tur. ;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Badekar må man ha, derom hersker det liten tvil.
    Pundkursen er snill om dagen, det er en ekstra bonus når man drar på raid ;D
    Rekker du butikken du fortalte om tidligere i tråden, den som skulle legge ned ?

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.529
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Hei Eros
    Ett hotel/BB alt som er både prisverdt og veldigt bra beliggenhet er dette, svågern bor rett ner i gata, pleier og gå
    førbi der på veg til Tuben/puben, har vært inom dørren og kikket, ser bra ut
    http://www.bluebellshotel.com/

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Minus Zero http://www.minuszerorecords.com/ legger ned i April, så det blir nok hovedmålet denne gangen + et raid med kjøp av nyere ting (bargains) hos Sister Ray http://www.sisterray.co.uk/ (tidligere Select-a-Disc)i SoHo. Satser på å gjøre unna plateshopping i løpet av en dag, og så slakker vi de siste dagene. Blir borte fire netter (ankommer morgen/drar kveld) så vi har god tid til rådighet. Sjølingan kommer ned fra trøndelag og skal passe Arveprinsen, så det her blir en tur bare for meg og Lovequeen. Dårlig gjordt å henge i platesjapper i fem dager da vel? Håper på en konsert og/eller en klubb eller to i løpet av den helga.

Badekar og en flaske rødvin er alltid en vinner for en sliten kropp.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Minus Zero http://www.minuszerorecords.com/ legger ned i April, så det blir nok hovedmålet denne gangen + et raid med kjøp av nyere ting (bargains) hos Sister Ray http://www.sisterray.co.uk/ (tidligere Select-a-Disc)i SoHo. Satser på å gjøre unna plateshopping i løpet av en dag, og så slakker vi de siste dagene. Blir borte fire netter (ankommer morgen/drar kveld) så vi har god tid til rådighet. Sjølingan kommer ned fra trøndelag og skal passe Arveprinsen, så det her blir en tur bare for meg og Lovequeen. Dårlig gjordt å henge i platesjapper i fem dager da vel? Håper på en konsert og/eller en klubb eller to i løpet av den helga.

Badekar og en flaske rødvin er alltid en vinner for en sliten kropp.
    Erosfar gjør unna plateshopping på en dag! I london!? Det er toppidrett, holder ikke med badekar! Du trenger et støtteapperat

Wright

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Antall liker
    2
    hotwire.com er et lurt hotelltriks for de som vil bo godt, men betale lite – i alle fall om man er i nærheten av eventyrlysten. 5 stjerner er sjelden veldig ille – og når en får slikt til rett over tusenlappen er livet ganske greit.

(Men du ser ikke navnet på hotellet eller bilder før etter at du har betalt.)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    er det fredag eller er det fredag? tøffeste versjonen til og med bedre enn Easybeats...........

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    aaaaalllllllloooooooohhhhhiiiiiiihuuuu

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo

steike helvete for et norsk band. spilt inn i Toe Rag Studios (samme som White Stripes)
    Godt mulig undertegnede er farget av bidrag til all coverart på alle utgivelser, men steike fettstell heller, det her svinger ut av det ville hxxxx

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    ErosLoveking skrev:
    og singelen var ikke død.........
    Singler? En sang pr LP? Først børste støv av den, så løfte og senke stifte, høre EN sang for så å måtte løfte stiften, snu skiva og løfte og senke stiften en gang til?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    som i digge en fet låt istedenfor å lide seg gjennom de andre 11 kjedelige, eller boooooooring PF låtene som f.eks.
    ;D ;D ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    bedre med en kongelåt på platespillern enn 12 i cdspillern................... host kremt spytt å faen.

looooooooooooooooooooosers.......................... caboooom! pot powpow

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn