Eros´Quest for Love, The Kings Cave.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Arveprinsen har det helt topp. Har begynt å respondere på musikk, god smak har den lille tassen også. ;D

donnerwetter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.02.2008
    Antall liker
    105
    ErosLoveking skrev:
    Arveprinsen har det helt topp. Har begynt å respondere på musikk, god smak har den lille tassen også. ;D
    Viktig å prege unger fra tidlig alder :D

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.973
    Torget vurderinger
    4
    Utrolig at ingen kom til skade ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Det er neppe bra nok med kaptein Sabeltann for prinsen ;D Tung punk stilner gråten ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Luftet denne i en annen tråd i går.

Hva vil jeg med denne postingen?? :-X

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Vil om noen strakser poste et knippe meget sterke bilder.
    Bilder av tungt misbruk og tildels stygge overgrep på grensen til voldtekt...............

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Er ikke beruset, hvis noen mistenker meg for det. Teller bare timer og minutter for endt arbeidsuke, og kommende friuke.
    Fikk plutselig et par flashbacks fra et par tre år siden, en fuktig lørdagskveld hjemme sammen med en kompis. Tok noen bilder gjorde vi også. :-X

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Innimellom holder vi et sjøslag vi kaller "Singles Klubb". Nei, det er ikke en klubb for single menn, men singler selvsagt. Vi er begge relativt nybakte småbarnsfedre, så det siste året har vært litt labert dessverre.

Ganske tidlig på kvelden inntraff et lite uhell. Rødvin er digg, bare ikke oppi en bunke med singler. :-X :-X :-X

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Skrekk. Og. Gru. Og vår kjære fotograf ble sendt til akuttmotaket med sirene og blinkende lys på grunn av hjertestans og panikkangst ?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Det var ikke mine singler, og det var ikke jeg som velta glasset. Kjøkkenbenken var ikke langt unna for å si det sånn.

Ikke noe pent syn.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Ganske tidlig på kvelden var det også. Ikke all verden var konsumert.

man skal ikke gråte over spilt vin.

Dere kan jo gjette hvem som drikker orntli' øl, og hvem som drikker pissevann.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Som om dette ikke var nok. Min venn måtte roe nervene etter at singlene var berget, og vi med lettelse kunne konstatere at det gikk ufortjent bra, med null skade på de små. Nerver roes med b-vitaminer som medisin.

Inn i kjøleskapet etter en bruning, og ut ramlet:

ai ai ai............ :p

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Nå skal det sies at det siste bildet er arrangert. Uhellet med egget var reelt, men singelen ble plassert der svært forsiktig, etter at den delen av gulvet var nøye rengjort. Et sted går grensen for skjødesløs omgang med vinyl.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Nå skal det sies at det siste bildet er arrangert. Uhellet med egget var reelt, men singelen ble plassert der svært forsiktig, etter at den delen av gulvet var nøye rengjort. Et sted går grensen for skjødesløs omgang med vinyl.
    Godt å høre! Trodde et øyeblikk at vedkommende strødde rundt seg med singlene

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Litt senere strødde vi om oss med noen utvalgte singler for en liten fotoshoot.
    Noen highlights fra de siste måneders intense jakt. (den gang)

Et aldri så lite skrytebilde. 8) 8) 8)

Legg bl.a merke til hele tre singler på "Pharao"-labelen. Vakkert!

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Feirer tellende innlegg nummer 4000 (gratulerer til meg) med å fortelle at her skjer svært lite for tida. Årets slutt nærmer seg faretruende, og enkelte nyttårsløfter er fortsatt ikke oppfyllt. ::)

Det spilles som vanlig mye musikk, og de små Epos´ene gjør en helt grei jobb og litt til. Tilsiget av skiver er ikke det helt store, så sparepenger til "stash" og moro er snart på plass. Man leker seg jo med tanker om både det ene og det andre, men det er vel noe som heter "å sette tæring etter næring".

Sånn går no dagan. :)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Det var så bra som man kunne vente seg. Eller, tenk på hvor bra du så for deg at det kom til å bli. Gjør du det nå ? Flott. Det var så bra, og så kan du plusse på iskald øl en varm sommerdag, dristige pinuppiker og gange det med minst syv. Så bra var det. Aldri hørt første oppvarmingsbandet, The Most, men de var morsomme og gjorde en god jobb frem til Nomads kom og blåste halvliterne ned i magen på folket. Herregud som jeg er forbannet for at jeg ikke fikk muligheten til å se de på Gutterball, må ha vært spektakulært bra på Gamla !

The Sonics var så mye bedre enn jeg hadde forestillt meg at jeg har vansker for å beskrive det. Så bra at jeg tror jeg skal droppe å forsøke. Siste sangene kom Pelle & Co og hjalp de gjennom Long Tall Sally, Louie Louie og tre til som jeg ikke husker i farta. Pelle ser ut som om han er 17. No shit.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    sånn cirka akkurat det jeg ikke trenger å bli påmint i dag. En dag fylt av refleksjoner over livet etter at Lovequeen ga grønt lys for en klassisk tirsdags grøftefyll.

Må tro jeg i de siste dagene har tenkt hvorfor? hvorfor? Selvsagt burde man ha vært i Stockholm sist helg og fått med seg det som sikkert var dette tiårets siste feteste fest. Kvelden i kveld på Rockefeller blir sikkert grei, men da bare "grei". Simpsons-maraton på tv blir sjeldent feil en formiddag som denne.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Har du noen anelse om det er utsolgt i kveld ? Jeg hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle rekke det i kveld, men ser ut til at det kan finnes en åpning.
    Men så er det jo det da, om det lønner seg å gå i kveld etter å ha hatt en så magisk kveld på fredag. Lett at det blir nedtur samme hvor bra det måtte være i kveld. Los Plantronics som er oppvarmingsband, sant ? Lenge siden jeg har sett de, men i forhold til Nomads så... Bra størrelse på Debaser Medis forresten, virker intimt selv om det går inn en del folk. At The Sonics skal fylle Rockefeller har jeg vel nesten ikke tro på.

Beklager for et usannsynlig fragmentert og lite sammenhengende innlegg, jeg har knust tall og bedrevet pivottabeller i dag, det har alltid en uheldig virkning på psyken min.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Lite nytt fra Østkanten

Her går det stort sett i musikk. Krangler lite med kablene mine ihvertfall. ::)

Oslo2

Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.11.2004
    Antall liker
    133
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har jo faktisk krangla litt med kablene mine i det siste (kan leses om på min tråd ::)). Slike kabelkrangler er ikke bare å forrakte, det blir så god lyd i etterkant ;) Ta deg en krangelen i ny og ne.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Bilder av jukeboxen savnes! nu er det snart jul!! Please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    hmmmmmm

skal tenke på det. Den står jo der, fargerik og fin ved siden av "kjøkkenbordet".
    Ikke akkurat nå. Årsregnskapet for jobben skal gjøres opp, og har et aldri så lite høytalerbudsjett utestående ser jeg. :D Bare de ikke går til skiver da. Fort gjort........

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Oslo2 skrev:
    Jeg har jo faktisk krangla litt med kablene mine i det siste (kan leses om på min tråd ::)). Slike kabelkrangler er ikke bare å forrakte, det blir så god lyd i etterkant ;) Ta deg en krangelen i ny og ne.
    Hehe. Du kan så si. :)
    Vurderer faktisk og strippe ned anlegget helt, og sette det opp på nytt igjen, kabel for kabel. Jxxx irriterende den grunnstøyen jeg har nå. (det siste halvåret :-\ )

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    hmmmmmm

skal tenke på det. Den står jo der, fargerik og fin ved siden av "kjøkkenbordet".
    Ikke akkurat nå. Årsregnskapet for jobben skal gjøres opp, og har et aldri så lite høytalerbudsjett utestående ser jeg. :D Bare de ikke går til skiver da. Fort gjort........
    det ene eller det andre. Bra blir det okkesom

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Har du svidd av HT -budsjettet? i så tifelle: KULT

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    65finger skrev:
    Har du svidd av HT -budsjettet? i så tifelle: KULT
    He he. Ikke akkurat, men nå er det bestilt en femdagers i London om noen uker, og da trengs det også litt lompæng. Ellers gikk det jo noen kroner på de to siste messene iår, pluss en liten shoppingtur med Roberten ble heller ikke helt gratis. ::)

Ellers skal det legges gulv i stua, ny sofa + tvbenk ila januar/februar. Regner med at det også har litt å si for akkustikken. Kanskje like greit å vente med talatuter til etter at det er på plass.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn