Espen L sitt system.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.054
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Her må man jo bare stille seg i gratulasjons køen Espen🎉
    Lekkert var det du hadde men å kle seg i skinndrakt med et par små rør i kjeden trur jeg absolutt ikke blir feil🤗🎶
    Spennende🙏🏻

IMG_8473.jpeg

«Håper jo samtidig at min tråd ikke plager alt for mange😅😉»

gismo

Espen L

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Antall liker
    11.578
    Sted
    Skien
    Hei Espen.
    Jeg kjenner deg som en positiv kar.
    Jeg tar derfor sjansen på å kommentere innlegget #4399
    Jeg tenker at min tråd også faller inn under kritikken.

Jeg kan forstå at "utenomsnakk" kan virke irriterende for noen, og kanskje litt rart for lesere som ikke kjenner oss "bloggerne".
    Som @Karmana er inne på, er det ganske mange av oss som kjenner hverandre.
    Dette gjenspeiles ofte i tonen som holdes i våre tråder.
    En god del av medlemmene har faktisk stiftet vennskap gjennom forumet, og har en del omgang også i "levende live" .
    Det gjelder deg også Espen, - som vi kjenner som en hyggelig mann, med både godt lynne og humør. 🙂

Hvis det er slik at HiFisentralens medlemmer ønsker å få forumet over i et annet spor, eller tilbake sånn det var "før", anbefaler jeg at man sjøl produserer alternativ som er mer interessante enn det vi som f eks er på tur, har hund, er glad i mat, drikke og musikk, poster på forumet.

Ellers så sier du det sjøl Espen, enkelt og greit :
    "Uansett det fine er at man kan velge ting bort, så egentlig ikke noe problem ;)
    😊

ABSOLARE inn! 👍
    Gratulerer!
    Da blir det vel ny TATTIS ? 🤔😉😊

Mvh.
    Hei Bluser`n
    For å forklare litt :)
    Det har startet med at jeg fikk noen tlf + tekstmeldinger fra flere som lurte på hvorfor jeg skriver mindre og mindre på sentralen. Det er hyggelig at folk bryr seg :) nesten litt overveldende 🤗 I den forbindelsen så prøvde jeg å forklare hvorfor jeg merker at Sentralen ikke er like "attraktiv" for meg som den var for noen år siden. Mange av trådene bunner det veldig fort opp i en tone jeg liker svært dårlig. Gjensidig respekt for hverandres meninger er dessverre en mangel vare her inne etter mitt syn. Vet jo om flere som har sluttet å skrive nettopp på grunn av dette. Jeg har ikke den store interessen som jeg hadde tidligere av flere av trådene av flere årsaker, også for de mange av trådene ikke handler så mye om musikk/Hifi som er min interesse. Men det fine er at jeg velger det jeg vil lese så dette er egentlig 0 problem. Men når jeg for direkte spørsmål av flere så må jeg få lov til og skrive hvorfor. Personlig merket at lysten til og bidra har dabbet mer og mer av de siste årene dessverre, så for vi ser om det tar seg opp igjen senere og at jeg da også bidrar mer en i min egen og noen få enkelte tråder . Skriv akkurat det du og alle andre ønsker i sine tråder, skulle bare mangle. Men litt respekt for at jeg har en annen mening om enkelte ting som jeg skriver om i MIN tråd forventer jeg også. Mangfold består blant annet av ulikheter, og det at vi har ulike meninger er nettopp mangfold.
    Sentralen betyr ekstremt mye tydeligvis for enkelt mennesker, ser i ettertid at jeg kunne formulert meg litt annerledes, selv om jeg mener det jeg skriver.
    Ikke alle som liker at man "pirker" litt for mye vetdu 🤭

Skriv å kos deg med hva du ønsker Bluser`n :)
    Som sagt ikke ment som noe kritikk, bare min egen personlig mening, og svar til noen som har spurt.
    Likes får du gjerne av meg når du legger ut de flotte reportasjene dine, men blir nok litt mindre når det handler om hunder og diverse 😂😂

PS! Tok aldri noen Dan Tattis heldigvis 🥴

Ellers takk for gratulasjonen av forsterkeren :)
    Vi snakkes sikkert snart igjen på en messe eller hjemme besøk :)

Mvh: Espen L

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.521
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hei Bluser`n
    For å forklare litt :)
    Det har startet med at jeg fikk noen tlf + tekstmeldinger fra flere som lurte på hvorfor jeg skriver mindre og mindre på sentralen. Det er hyggelig at folk bryr seg :) nesten litt overveldende 🤗 I den forbindelsen så prøvde jeg å forklare hvorfor jeg merker at Sentralen ikke er like "attraktiv" for meg som den var for noen år siden. Mange av trådene bunner det veldig fort opp i en tone jeg liker svært dårlig. Gjensidig respekt for hverandres meninger er dessverre en mangel vare her inne etter mitt syn. Vet jo om flere som har sluttet å skrive nettopp på grunn av dette. Jeg har ikke den store interessen som jeg hadde tidligere av flere av trådene av flere årsaker, også for de mange av trådene ikke handler så mye om musikk/Hifi som er min interesse. Men det fine er at jeg velger det jeg vil lese så dette er egentlig 0 problem. Men når jeg for direkte spørsmål av flere så må jeg få lov til og skrive hvorfor. Personlig merket at lysten til og bidra har dabbet mer og mer av de siste årene dessverre, så for vi ser om det tar seg opp igjen senere og at jeg da også bidrar mer en i min egen og noen få enkelte tråder . Skriv akkurat det du og alle andre ønsker i sine tråder, skulle bare mangle. Men litt respekt for at jeg har en annen mening om enkelte ting som jeg skriver om i MIN tråd forventer jeg også. Mangfold består blant annet av ulikheter, og det at vi har ulike meninger er nettopp mangfold.
    Sentralen betyr ekstremt mye tydeligvis for enkelt mennesker, ser i ettertid at jeg kunne formulert meg litt annerledes, selv om jeg mener det jeg skriver.
    Ikke alle som liker at man "pirker" litt for mye vetdu 🤭

Skriv å kos deg med hva du ønsker Bluser`n :)
    Som sagt ikke ment som noe kritikk, bare min egen personlig mening, og svar til noen som har spurt.
    Likes får du gjerne av meg når du legger ut de flotte reportasjene dine, men blir nok litt mindre når det handler om hunder og diverse 😂😂

PS! Tok aldri noen Dan Tattis heldigvis 🥴

Ellers takk for gratulasjonen av forsterkeren :)
    Vi snakkes sikkert snart igjen på en messe eller hjemme besøk :)

Trodde kanskje du hadde ombestemt deg mht tatovering. 🙈😉

At vi velger hva og hvem vi vil lese er en fornuftig tilnærming.
    Jeg følger med i tråden din, fordi det ofte er noe lekkert hifi utstyr som vises og omtales, og det er også interessant når du har vært på besøk hos forhandlere, messer eller privat.
    Det var greit oppsummert det, Espen.
    Jeg respekterer alle som oppfører seg bra.

Vi treffes helt sikkert igjen.
    Kanskje, som du kaller det, med flytende kornprodukter i seidelen. 😊

Mvh

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.330
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Grattis med ny og meget lekker forsterker på tur :) Ble nesten et lite sjokk for systemet, som en cold plunge, at kreasjonene til Dan skal ut.. de har jo vært et trademark for deg og tråden :)

hifipuristen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Antall liker
    3.387
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Takk takk puristen.
    Skinn er inn 😂 😂
    Vi sees vel snart på en messe igjen håper jeg 👍
    München ser jeg du reiser til i år også, da sees vi uansett i München.
    Men kan jo være vi treffes på noen andre messer før den tiden.

Hei igjen Espen

Kanskje vi ses i Asker i mars?
    Ellers er du hjertlig velkommen hit, hvis du har lyst?😄
    Håper vi uansett kan treffes i Munchen

Mvh
    puristen

Espen L

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Antall liker
    11.578
    Sted
    Skien
    Flott forsterker du har gått til anskaffelse av, hørt på dem for mange år siden, og dem har sikkert ikke blitt dårligere ;)
    KULT design på dem !!

Når du sier at sentralen ikke er som det var, og du mister interesse, hva gjør du for og bidra i andre tråder enn denne ?
    Jo takk for det Deng1
    Hvorfor jeg ikke bidrar så mye i andre tråder som jeg gjorde har jeg vel egentlig skrevet nok om, så dette lar vi nå ligge!
    Ha en fin mandag :)

Espen L

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Antall liker
    11.578
    Sted
    Skien
    Her må man jo bare stille seg i gratulasjons køen Espen🎉
    Lekkert var det du hadde men å kle seg i skinndrakt med et par små rør i kjeden trur jeg absolutt ikke blir feil🤗🎶
    Spennende🙏🏻

Vis vedlegget 1092570

«Håper jo samtidig at min tråd ikke plager alt for mange😅😉»

gismo
    Takker å bukker Mr Gismo :)
    Tråden din plager ikke meg, og heller sikkert ingen andre så kjør på med alt du har :)
    PS! Hadde jo ikke vist noe om Finnskogen vis det ikke var for deg 🤗 😂😂
    Vi snakkes :)

Espen L

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Antall liker
    11.578
    Sted
    Skien
    Gratulerer med ny amp, det var jo stikk motsatt av D,A ampen din😉🥳🥳
    Takk takk Evo :)
    Stikk motsatt av det jeg hadde er korrekt 😅
    Men det var noe av grunnen vis jeg først skulle bytte etter veldig mange år med det forrige merket.
    Tråden din er jeg mye innom, skaper inspirasjon til å teste nye ting når man leser den (y)
    Flott Esoteric forsterker du har fått deg, gratulerer så mye :)

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    59.889
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    80
    Takk takk Evo :)
    Stikk motsatt av det jeg hadde er korrekt 😅
    Men det var noe av grunnen vis jeg først skulle bytte etter veldig mange år med det forrige merket.
    Tråden din er jeg mye innom, skaper inspirasjon til å teste nye ting når man leser den (y)
    Flott Esoteric forsterker du har fått deg, gratulerer så mye :)

Det er mye bra der ute ja, tviler ikke på at den nye du får er en god amp👍🏼.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn