Er ikke Roon klar på denne? Da utgår den enn så lengeNår denne er oppe å går med Roon så virker dette som ett aktuelt produkt å kjøpe inn.
Virker spennende og hyggelig priset.
Står at den er roon readyEr ikke Roon klar på denne? Da utgår den enn så lenge
Jeg åVil Hifisentralen ta inn fjernkontrollen til A6? Jeg trenger en.
Hva vil det si at den kan brukes med roon - dukker den opp som endpoint i roon?Fake news, er ikke offisielt godkjent enda (men kan brukes med roon).
Bruker visstnok samme plattform som Zidoo Neo S, og vises nå som denne når den kobles til.Hva vil det si at den kan brukes med roon - dukker den opp som endpoint i roon?
Står ikke her.
What does Roon work with?
roon.app
Akkurat, jeg søkte på Eversolo.
Ikke skjedd hos meg.Noen av dere som har opplevd at Dmp-A6 (master edition) fryser? En stund etter at skjermspareren går på så fryser plutselig spilleren. Det er veldig tydelig siden jeg har klokke med sekundtelling som skjermsparer. Jeg får verken kontakt med spilleren via app eller ved fysisk trykking.
I går ble software 1.1.70 installert når jeg startet min. Restartet nå og versjon 1.1.75 ble installert. Vet ikke hva som er fikset, men noe er det sikkert.Noen av dere som har opplevd at Dmp-A6 (master edition) fryser? En stund etter at skjermspareren går på så fryser plutselig spilleren. Det er veldig tydelig siden jeg har klokke med sekundtelling som skjermsparer. Jeg får verken kontakt med spilleren via app eller ved fysisk trykking.
Sannsynligvis dette som ble fiksetI går ble software 1.1.70 installert når jeg startet min. Restartet nå og versjon 1.1.75 ble installert. Vet ikke hva som er fikset, men noe er det sikkert.
prøv firmware update.
Ikke her hellerIkke skjedd hos meg.
Spørsmål vedrørende Qobuz:
Synd, hvis en har lagret over 800 artister som Qobus favoritter, blir det litt knotete å finne frem på den listen…A-z/Z-a etter albumtittel, men ikke a-z etter artist.
Den kjører fint uten om du har lokal kilde tilkoblet. Men blir lite å streame uten nett tilgangHei
Er DMP-A6 avhengig av internett forbinnelse ('cloud tilgang') eller kjører den fint uten?
Vennlig hilsen,
Claus
Det var vel det jeg skrev også, med lokal kilde. Spiller det meste, til og med SACD iso filer.Hvorfor det? Den kan da strømme lokalt innhold som alle andre streamere vil jeg håpe?
Tja.....kommentarfeltene er ikke like overbevist....Gode skussmål til Z8 DACen:
Åja, bryr meg sjelden om kommentarfelter da det stort sett er besserwissere, kranglefanter og de få som har hatt problemer som kommenterer - det gjelder forsåvidt både for VG, Facebook, YouTube og sikkert Kvinneguiden.Tja.....kommentarfeltene er ikke like overbevist....
Og i så fall......hvordan er det mulig ?
Fra produktsiden:
"Eversolo DMP-A6 Master Edition har nøyaktig de samme funksjonene som normal DMP-A6, men kommer med følgende forskjeller:
De første tre punktene sørger for at DMP-A6 gir bedre lyd når den blir brukt som både Streamer og d/a konverter. Hvis du har tenkt til å bruke DMP-A6 med ekstern d/a konverter, så har du ikke noe behov for Master Edition."
- Forbedret utgangstrinn
- OPA1612 Op-amper (istedenfor OPA1462)
- Femtosekund klokker
- Gullplattert «Master Edition» på frontpanelet