Problemet oppstår uavhengig av Tidal eller Spotify Connect. Noen quick fix?Er visst normalt at disse krasjer eller henger seg opp inne i mellom. A8 er også sånn, virker som det er et minne problem, eller prosessor.
Problemet oppstår uavhengig av Tidal eller Spotify Connect. Noen quick fix?Er visst normalt at disse krasjer eller henger seg opp inne i mellom. A8 er også sånn, virker som det er et minne problem, eller prosessor.
Får du loude skjerm da, skal egentlig gå fort dette. Jeg bruker kun ssdProblemet oppstår uavhengig av Tidal eller Spotify Connect. Noen quick fix?
Ingen som brukes usb-kobling til DAC?Noen flere som bruker usb-ut til DAC?
Har koblet opp her for å teste, men opplever litt "knepp" når jeg bytter låter og at jeg ikke får begrenset samplingsrate som på S/PDIF.
(DACen min tåler ikke mer enn 96kHz)
mvh
Restart ruter for å sjekke om problemet ligger der. Restart og evt foreta en factory reset på ES. Og ja ved avspilling av større klassiske verk med litt lengde opplever jeg at lyden faller ut, som om buffer er full, for så å komme tilbake etter et halvt minutt. Nesten som om en skoletavle blir fullskrevet og en må pusse ut det som står for å få mer plass. Dessuten har jeg opplevd mye bugs så og si etter hver SW oppdatering på min A8. Nå i skrivende stund stund er status at det er lenge siden jeg opplevde noe tull, heldigvis. Lykke til.Problemet oppstår uavhengig av Tidal eller Spotify Connect. Noen quick fix?
Jeg må nesten spørre, men hva er det du egentlig prøver å forklare her?Her er typisk loaded bilde der systemet krasjer. Ekstern ssd skal havne under Intern ssd. Dette er et signal på dårlig kabel
Dårlig kabel?Her er typisk loaded bilde der systemet krasjer. Ekstern ssd skal havne under Intern ssd. Dette er et signal på dårlig kabel Vis vedlegget 1074224
A8 har problemer med lesingen av ssd via usb porten, spesiellt på den kabel jeg brukte sist. Men som en annen sier, virker det som den trenger å tømme bufferen for å komme igang.Jeg må nesten spørre, men hva er det du egentlig prøver å forklare her?
Det er ofte problemer hos meg, men venter på en ny kopling som er beregnet på å håndtere dette.Bruker ssd ofte her, aldri opplevd noe problem.
Er det M2-disk du har som sitter på undersiden av den? Tenkte å sette inn så stor den støtter etterhvert for å ha all cd-musikk der, men lite vits hvis det ikke fungerer da. Forøvrig fornøyd med min A8 så langt.A8 har problemer med lesingen av ssd, spesiellt på den kabel jeg brukte sist. Men som en annen sier, virker det som den trenger å tømme bufferen for å komme igang.
Ja dette er kjekt, gå for den største du kan fåEr det M2-disk du har som sitter på undersiden av den? Tenkte å sette inn så stor den støtter etterhvert for å ha all cd-musikk der, men lite vits hvis det ikke fungerer da. Forøvrig fornøyd med min A8 så langt.
Har musikk på ssd og sikkerhet på en ekstern harddisk (via usb), fungerer brillefint her.Er det M2-disk du har som sitter på undersiden av den? Tenkte å sette inn så stor den støtter etterhvert for å ha all cd-musikk der, men lite vits hvis det ikke fungerer da. Forøvrig fornøyd med min A8 så langt.
Mener å huske at du må skru av wifi i menyen.Nokså fersk Eversolo-bruker her med DMP-A6me. A6 er tilkoblet nettet med kabel. Når jeg kjører Tidal i Eversolo-appen på iPhone får jeg jevnt og trutt en feilmelding, (connection failed, check wifi), som dekker over søkefeltet i Tidal. Den henger ganske lenge. Noen som har erfaringer eller fix?
Dæven den så bra ut, både utenpå og inni:
Navnet er jo dritkult...Begynner å få bra design nå... bare ikke vært det teite navnet...
2500 pund skal være ca 3000 euro hvis ikke Google tuller med meg.Så en video på tuben der de sa 2500 pund- 34912,5nok etter dagens kurs.
Er ikke så mye til forsterker dette, men fint utseendeDæven den så bra ut, både utenpå og inni:
Vis vedlegget 1076119
Men prisen havner vel fort på nordsiden av 50k
Navnet passer bra for single personerBegynner å få bra design nå... bare ikke vært det teite navnet...
Hvis den havner på rundt 30 000,-, vil jeg si det er MYE forsterker hvis den låter bra.Er ikke så mye til forsterker dette, men fint utseende
Ta en test av A8 med oppgradert strømforsyningJeg skal lage en Youtube kanal hvor jeg tester den. Jeg kan allerede nå røpe at det blir en veldig god test
Fra spøk til alvor så kommer det sikkert en norsk test, og litt tidlig å svare på det nå. Først må produktene komme til landet.