|
Blir spennende å se hvordan dette låter ift Coda CS. ???Da melder jeg meg inn her med 2 stk Eximus S1 på vei for brokoblet stereo-modus. 8)
Håper disse kan være et steg videre for XTZ Divine 100.49.
Blir spennende å se hvordan dette låter ift Coda CS. ???Da melder jeg meg inn her med 2 stk Eximus S1 på vei for brokoblet stereo-modus. 8)
Håper disse kan være et steg videre for XTZ Divine 100.49.
Ingen som har noen teorier rundt dette?Dessverre har jeg nå nylig oppdaget at den ene S1 har noe som før meg er en svak mellomfrekvent trafostøy.
Kan ikke huske at dette har vært der tidligere og dessverre er lyden faktisk også hørbar i lytteposisjon ca 3,5 meter unna.
Noen som har vært borti dette?
-BalansertBruker du balansert eller ubalansert signal kabler?
Har du begge s1 i samme uttak i veggen eller forskjellig strømkurs?
Er s1 jordet i nett uttake?
Ja, er veldig fornøyd med lyden.@E Nå er du så heldig at du har 2 Eximus. Steg en ville være en eliminering av kabel feil. Kryss bytt forsterkerene.
Nydelige forsterkere du har. De fikk opp mine øyne. Jeg trodde ikke det skulle gå an at noe som veier det samme som enkelte strømkabler kunne spille så organisk.Står på min short list over ting jeg ikke trenger, men bare må ha..
![]()
Lykke til med lyden.
Arild
I fjor haust kobla eg opp Stello DA220 MK2 i oppsettet.
Er jo ikkje siste skrik innen digitalbehandling dette, men dette fungerer virkeleg bra.
Nyter i fulle drag, og føler fremdeles ikkje på byttesuget.
Fantastisk kvalitet, lydmessig som byggemessig.
Så, då er eg vel venn eg óg då
Mvh
Karl
Er 2500,- for oppgradering vært det.. Ja Ja JaDet er kommet en oppgradering til Stello AI700.
Jeg har bestilt noen oppgraderingskit for å kunne oppgradere for AI700 eiere i norge.
Prisen for oppgradering er 2500,- for deler og arbeid.
De som ønsker oppgradering bes ta kontakt på post@andervikaudio.no for å avtale tidspunkt.
Har ikke mottatt oppgraderingskitene enda, og har derfor ikke hørt hva endringer gjør lydmessig. Kan derfor ikke si noe om det foreløpig, men kan komme tilbake til det. Forsterkeren er så bra som den er at jeg er veldig spent på mye bedre den egentilig kan bli.
Jeg har hørt Eximus DP1 sammen med 2 S1 blokker brokoblet. Eximus DP1 er en veldig god Forforsterker og Dac til prisen. Jeg kjøpte D700 og AI700 som var bedre, men en helt annen pris, man må bestemme hvor mye penger som skal brukes. Det er slik at hører man noe som bare er litt bedre, vil man ønske og ha det.. Eximus DP1 var veldig god den, men du vet når en har hørt noe annet får man det nesten ikke ut av hode....Eximus DP1; er det noen av dere som har meninger/erfaringer/sammenligningsgrunnlag om hvor god denne er både som DAC og forforsterker?
Fornuftig "oppgradering" av April MusicFor at en kan opprettholde latskapen og forsatt bli sittende i gostolener det fjernkontroll til denne nye pre ampen
![]()
Det er vel ingen oppgradering, dette er en helt ny pre amp P700. Med fjernkontrollFornuftig "oppgradering" av April MusicFor at en kan opprettholde latskapen og forsatt bli sittende i gostolener det fjernkontroll til denne nye pre ampen
![]()
![]()
Stello P700 har fjernkontrollKjekt å lese at du er så fornøydSnuste selv på samme preamp med et par S1. Var egentlig klar, men strandet på min iboende latskap når jeg så at det ikke var mulig å benytte fjernkontroll
![]()
Rotet jaDet er vel ingen oppgradering, dette er en helt ny pre amp P700. Med fjernkontrollFornuftig "oppgradering" av April MusicFor at en kan opprettholde latskapen og forsatt bli sittende i gostolener det fjernkontroll til denne nye pre ampen
![]()
![]()
Samme har AI700. fjernkontroll
Samme har D700. Fjernkontroll
Samme har HP100 MKII. fjernkontroll
Nå er du ikke oppgradet men oppdatert![]()
Definitivt et av de bedre brukt børs dac kjøp jeg kommer på. Grattis!Da har jeg fått Stello DA100 Signatur i hus.
V6 jeg hadde før har fått loftplassen.
Stelloen er bedre over alt.![]()
Definitivt et av de bedre brukt børs dac kjøp jeg kommer på. Grattis!Da har jeg fått Stello DA100 Signatur i hus.
V6 jeg hadde før har fått loftplassen.
Stelloen er bedre over alt.![]()
![]()
Tallene stemmer dei. Dette er en ny mosfet forsterker ikke ice power amp, april music sier den er bedre i mellomtone området. Spiller vist helt fantastisk.Snaaaaasent! Får ikke proporsjoner på bildet til å matche tallene. Men, definitivt et trygt kjøp for deg (oss) som liker Stello / Eximus![]()
Tør du antyde ca veil pris på den? Og ikke minst : når?
#damnforetdeiliiiidesign
Du glemte det viktigste: Masse, masse, masse musikk!For øyeblikket er 3 av 4 komponenter i racket, Stello produkter. Fra topp til bunn:
Stello Cdt 100, cd drivverk.
Stello D700 dsd Reference dac
Stello P 700, preamp, kun på lån
dp A1S
Vis vedlegget 427115