Første SOMMERLYD vel overstått

Så er det første av våre framtidige minimesse-arrangement overstått - SOMMERLYD 2019

Takk for besøket til alle som kom innom og skapte messestemning. Innimellom var lytterom 1 fullstappet av folk som tydeligvis var glad i musikk med god lyd.

Tusen takk for alle STRÅLENDE tilbakemeldinger på lyden fra KRIX EQUINOX, Gradient 1.4, AlsyVox BOTICELLI
Alle systemene drevet av Metronome/Kalista digitale kilder / Scheu / Gold Note analoge kilder og CODA forsterkere
Alle systemer koplet opp med de nye Black Magic Cables - REVELATION IC MKIII og diverse Black Magic Cables høyttalerkabler, EMOTION pluss noen nye prototype kabler i et par systemer.

Innen 3 måneder skal vi arrangere HØSTLYD og vi har da garantert noen NYE nyheter å presentere.

Vi planlegger også tema-arrangement og den første blir sannsynligvis under denne tittelen: GRADIENTE DAGER
Under GRADIENTE DAGER setter vi fokus kun på Gradient høyttalere og kopler opp alle modeller og fordeler dem over 4 - 5 spillende systemer
Kommer tilbake til dette når det nærmer seg
Under Gradiente Dager vil vi forsøke å få med oss Atte Salmi fra Gradient

mvh
Paul Mortensen

SOMMERLYD  IMG_9143  1500-72.jpg

Kommentarer

Hagto

Bransjeaktør
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
453
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
25
Takk for lytten, og gratulerer med nytt høyttaleragentur.
Fantastisk lyd!
Dette må være noe av det aller beste jeg har hørt av høyttalere (AlsyVox Boticelli).
Lykke til!

MusicBear

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.01.2013
Antall liker
1.946
Fikk ikke vært hos deg Paul, enda det kun er en kort tur over «heia» men det kommer flere muligheter. En ettermiddag du ikke har mye og gjøre, lag gjerne en stemningsrapport her, med hvordan de besøkende reagerte på ting & tang hos deg. Eller om flere av de som var der har noen minutter de kan dele denne kvelden med oss via tastaturet.

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Antall liker
44
Fantastisk lyd!
Dette må være noe av det aller beste jeg har hørt av høyttalere (AlsyVox Boticelli).
Lykke til!
Hei Torry,

Takk for tilbakemeldingen!!

Meget hyggelig at du kom en tur

mvh
Paul

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Antall liker
44
Fikk ikke vært hos deg Paul, enda det kun er en kort tur over «heia» men det kommer flere muligheter. En ettermiddag du ikke har mye og gjøre, lag gjerne en stemningsrapport her, med hvordan de besøkende reagerte på ting & tang hos deg. Eller om flere av de som var der har noen minutter de kan dele denne kvelden med oss via tastaturet.
Da kommer du bare på HØSTLYD vet du - eller en annen dag med lyd

mvh
Paul

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
5.841
Fantastisk lyd!
Lykke til!
Ser man det :rolleyes:
Flere som lar seg bergta av Alsyvox kreasjonene til Daniele Coen :cool:

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Antall liker
44
Fantastisk lyd!
Lykke til!

Hei mr. Power!

Du skulle vært her

Ja det har vært noen hemningsløse tilbakemeldinger

mvh
Paul

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Antall liker
5.841
Fantastisk lyd!
Lykke til!

Hei mr. Power!

Du skulle vært her

Ja det har vært noen hemningsløse tilbakemeldinger

mvh
Paul
Jeg dukker nok opp, men må ærlig innrømme at 70 mil på en dag ikke frister.
På den annen side har jeg jo lyttet en del til Daniels kreasjoner nå, dog ikke hjemme i eders stue, så jeg vet litt om hva Lonardo/Alsyvoxene kan :cool:

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
44
Link til alle artikler
237
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
Jethro Tull - Aqualung - UHQR lanseres 16. Oktober 2020

Jethro Tull - Aqualung - UHQR lanseres 16. Oktober 2020

• 13
Endelig fikk vi en dato for lansering av en av tidenes største innspillinger, 16. Oktober 2020 Vi "håper" å ha den på lager et par uker etter den datoen Av en eller annen grunn så var de på...
Fortsett
Bransjenyheter
Gramy Records - med PM Audio som eksklusiv distributør i Norge

Gramy Records - med PM Audio som eksklusiv distributør i Norge

• 8
Hvorfor kjøper vi et hifianlegg? Er det ikke på grunn av musikken?? Ihvertfall de fleste av oss Derfor ønsker vi også å være en musikkleverandør her i PM Audio Så har vi gjort en avtale med et...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny sending fra Mobile Fidelity - og prisreduksjon

Ny sending fra Mobile Fidelity - og prisreduksjon

• 5
NY sending fra Mofi landet i går Vi fortsetter å bygge lager på audiofile plater. Vi skal ha minst mulig der det står BESTILLINGSVARE, men det skal stå PÅ LAGER Denne investeringen, som kommer i...
Fortsett
Bransjenyheter
Nye CODA FET 07X i demo nå

Nye CODA FET 07X i demo nå

• 0
CODA Technologies lanserer ikke nyheter før det er reelle nyheter å lansere Nå er det forforsterkeren 07X som har fått seg en oppgradering og heter nå FET 07X Testet i Stereotimes...
Fortsett
Bransjenyheter
Stevie Ray Vaughan - Ny ULTRADISC - ONE STEP PRESSING fta Mobile Fidelity

Stevie Ray Vaughan - Ny ULTRADISC - ONE STEP PRESSING fta Mobile Fidelity

• 13
Stevie Ray Vaughan - Couldn`t Stand The Weather - ULTRADISC - ONE STEP PRESSING fra Mofi Disse platene har en lydkvalitet i "hjelp, jeg mister pusten" klassen!! Kan forhåndsbestilles her...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny ladning fra Stockfisch Records på lager, med flere nyheter

Ny ladning fra Stockfisch Records på lager, med flere nyheter

• 4
Platelageret øker nesten fra dag til dag Denne gang er det ny sending fra Stockfisch Records som er ankommet En plate som har vært mye brukt på hifimesser er Allan Tayler`s IN THE GROOVE Hørte...
Fortsett
Topp Bunn