Takk for innbydelse og hyggelig kveld!
Jeg var meget spennt på hvordan systemet til DIY-mannen med de stadige leggspark til "disse million-anleggene" ville låte!
Sist jeg hørte ett tilsvarende system med romkorreksjon/aktiv-deling ble jeg ganske så skuffet over resultatet for å si det litt forsiktig.
MEN 8x12_TOM skuffet ikke, det var faktisk meget positivt! Et basstrykk som jeg husker fra bilstereo-dagene og ett lydbilde etter min smak! Det låt det en aning mørkt og litt ute av balanse men dette er smaksak og kan lett rattes alle veier! Jeg personlig vil også ha litt mer "snert" i mellomtone og her blir det jo byttet til ny værstinger skjønner jeg.
I disse leggspark-tider gis herved ett tilbake, skal du ha maks oppløsning, nyanser og analog lyd må du faktisk opp i "disse million-anleggene" spesielt når det gjelder kilde, enten det er vinyl eller CD.
Gleder meg til du er ferdig med "ratting", tror dette blir skikkelig bra!
Du nevnte også at når rattingen satt så skulle det testes kabler, her er det mer å hente!
Ellers synes jeg lytterommet var meget spennende, imponerende og fint laget med gode løsninger, her kommer det også mer skjønner jeg.
Hils mor og si baksten samt kaffen var i referanse-klasse.