Hvem sier at det skal være enklest mulig? Den dagen jeg blir så lat at jeg ikke gidder reise meg og sette på en plate, da fortjener jeg ikke høre på musikk. Det er liksom underforstått at toppen av lykke er å ligge i koma og alt skal gå av seg selv. Forbasket nonsens
. Jeg liker å gjøre ting selv og ser ikke nytten av å ligge i galopperende koma i hverdagen. Setter man på en plate er det dessuten større sjanse for å høre hele albumet i stedet for å låtzappe, noe som i seg selv er respekt for artisten og i seg selv avslappende.
Jeg har avlet 3 jenter som helt på eget initiativ har funnet ut at vinyl er kult fordi man gir musikken et fysisk format og får med et stort cover og kanskje også innstikk eller innercover med supplerende info. Har ikke hørt de synes det er slitsomt å sette på/snu/ta av platen....
.
Jeg har avlet 3 jenter som helt på eget initiativ har funnet ut at vinyl er kult fordi man gir musikken et fysisk format og får med et stort cover og kanskje også innstikk eller innercover med supplerende info. Har ikke hørt de synes det er slitsomt å sette på/snu/ta av platen....