Falcon Acoustics - Mala Audio ny distributør!

Vi kan med glede informere om at vi nå er distributører for Falcon Acoustics i Norge!

Falcon Acoustics er spesielt kjent for sin eminente BBC LS3/5A monitorer. Dette er monitorer i kjent klassisk stil som spiller fantastisk musikalsk og godt.

Les gjerne mer om LS3/5a her:
https://www.falconloudspeakers.co.uk/services#DETAILS

Vi venter inn et par BBC LS3/5A monitorer til demo i løpet av kort tid til vår butikk Asker og ser frem til å koble dem opp med en god rørforsterker.

Pris: 30 000kr/par
Stativ: 10 000kr (kjøpt sammen med høyttalere)

Se valg for finish her:
https://malaaudio.no/Produkt/428/1005604/Falcon-Acoustics-BBC-LS35A

Hifiplus og Hifinews testet nylig Falcon Acoustic sin LS3/5a - Les mer her:
https://www.hifiplus.com/articles/falcon-acoustics-ls35a-stand-mount-loudspeaker/

https://www.hifinews.com/content/falcon-acoustics-ls35a-loudspeaker

Falcon-LS35A-Gold-Badge-1.7.20_0014R-Lo-Web.jpg
Falcon_Acoustics_0054.jpg

Kommentarer

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Antall liker
5.366
Sted
Moss
Torget vurderinger
15
Gratulerer , det der er artige saker (y)

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
3.643
Torget vurderinger
27
Hørte dem i Warsawa på messa i 2019. De låt såpass spennende at jeg var litt overrasket over at ikke noen tok agenturet før nå.

alfegutt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.03.2015
Antall liker
517
Sted
Østfold
Spennende, flotte greier. Falcon i U.K. har også mye for oss selvbyggere.

Pug309gti

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.04.2016
Antall liker
313
Torget vurderinger
5
er det store forskjellen mellom disse BBc høytalerene/ produsentene? flotte høytalere da:)

Motorhome

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.06.2018
Antall liker
460
Sted
Sunndalsøra
Har et par Rogers LS3/5A som jeg kjøpte 78. Var mange som ble overasket da 🙂 En kamerat som både har Altec 17 og JBL 4333B måtte ha et par. Så spesiell er de. Rogers har også begynnt å lage selve 15 ohm utgaven igjen, som er mere riktig enn 11ohms. Men blir sikkert produsert i begrenset antall. Det er det som også gjør den så kostbar i dag, og samtidig at de skal oppfylle BBC kravene.
Mine er 43 år gamle, og det nærmer seg sikkert utskifting av gummikanter. Kan være tørket ut, da gummi er ferskvare. Må sikkert sendes til England for service. skal høre litt nærmere om dette!
Etter min mening så trenger den ikke noen rørforsterker for å spille godt. Jeg har spillt på en klasse D med 15 ohm utgang. Den er selfølgelig konstruert i england:giggle:.
Kan tenke meg at denne Falcon LS3/5A overgår krava til BBC med noen bedre komponenter i delefilteret! Etter som jeg har sett, så har vist Falcon baffle kit som er bedre enn orginalen. Da er det ikke rart om denne spiller ennå bedre? Ha vært artig med en sammenligning.

Sist redigert:

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
783
Link til alle artikler
534
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Bruktavdeling - Kom innom i helgen for en hyggelig hi-fi opplevelse!

Bruktavdeling - Kom innom i helgen for en hyggelig hi-fi opplevelse!

• 0
Bruktavdeling - Kom innom i helgen for en hyggelig hi-fi opplevelse! Vi utvider butikken med egen brukt/demo avdeling. Dette gir oss en helt ny mulighet til å vise frem alle de fantastiske...
Fortsett
Bransjenyheter
Aavik + roon = Full roon støtte i Aaviks nye streamere!

Aavik + roon = Full roon støtte i Aaviks nye streamere!

• 0
Aavik + roon = Full roon støtte i Aaviks nye streamere! Den danske high-end produsenten Aavik er kjent for sin utmattede innsats for å sette nye standarder for kvalitet og ytelse i sine...
Fortsett
Bransjenyheter
PSVANE feirer 10år som produsent av rør i toppklasse - Se film og bilder fra fabrikken

PSVANE feirer 10år som produsent av rør i toppklasse - Se film og bilder fra fabrikken

• 0
PSVANE feirer 10år som produsent av rør i toppklasse - Se film og bilder fra fabrikken Vi feirer med å gi 10% rabatt på alle rør fra PSVANE Se mer: https://malaaudio.no/kampanje PSVANE er i dag...
Fortsett
Bransjenyheter
Falcon Acoustic BBC LS3/5A - Klare for demo i vår butikk i Asker!

Falcon Acoustic BBC LS3/5A - Klare for demo i vår butikk i Asker!

• 0
Falcon Acoustic BBC LS3/5A Gold Badge - Klare for demo i vår butikk i Asker! BBC LS3/5A er nok for mange en kjent høyttaler som har blitt fabrikkert av en rekke produsenter på lisens fra BBC...
Fortsett
Bransjenyheter
Lemus lydmøbler - komplett stereoanlegg med fantastisk design!

Lemus lydmøbler - komplett stereoanlegg med fantastisk design!

• 0
Lemus lydmøbler - komplett stereoanlegg med fantastisk design! Om du ønsker et stereoanlegg som låter som et fullverdig stereoanlegg uten at rommet blir fylt opp av store høyttalere og bokser kan...
Fortsett
Bransjenyheter
Rotel Michi X5 integrert forsterker - i demo hos Mala Audio!

Rotel Michi X5 integrert forsterker - i demo hos Mala Audio!

• 0
Rotel Michi X5 integrert forsterker - i demo hos Mala Audio! Endelig har vi fått inn Rotel Michi X5 integrert forsterker i demo. Dette er Rotels største integrerte forsterker, og med 350 watt x...
Fortsett
Topp Bunn