Diverse Fam Larkin. Darlig buds of may.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.546
Antall liker
7.870
Torget vurderinger
0
Så den opprinnelige serien for en mannsalder siden så selvsagt mått jeg jo se denne nye.

Å joda den ser jo ganske artig ut den. Noen "politisk korrekte" endringer ser man jo, men det gjør ikke noe.

Det jeg reagerer på er fargene. Der er mere "full av farge" en det jeg har sett i TV serier den senere tid.

Er det et "triks" for å skape et nostalgisk skjær over det hele? Spør fordi jeg faktisk ikke har peiling på hvordan de gjør dette.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.316
Antall liker
9.557
Torget vurderinger
2
Hvor ser man den serien nå, Herlig original i allefall
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.546
Antall liker
7.870
Torget vurderinger
0
Du ser den på NRK1.

Den er noe endret i forhold til den gamle, men de har da i alle fall maktet å finne en skuespillerinne som kan stille opp i rollen som
Mariette. Den som Chaterine Zeta-Johnes fyllte så praktfullt i den første utgaven. :love: :love:
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.953
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Så de tre første episodene i går. Jada, de kjører på med "nostalgia" - også når det gjelder fargespekter. Om dere husker miniserien "The Queen`s Gambit, så gjorde de noe av det samme.
Lovende. Men noe stivt - noen av karakterene prøver litt for hardt. Men det er jeg sikker på kommer seg. Så får vi se da - om jeg gidder å følge med på en serie til, der vi vet hva som blir gjort og sagt - før det bli gjort og sagt. (gjenkjennelsens komedie)
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.868
Antall liker
21.880
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Innom i et glimt, en scene der mor og far i huset nådde opp til originalskuespillernes knehøyde på sjarm og varme sånn omtrent. CZ-J's etterfølger var vakker nok. Antar at han mørkhudede i scenen er hennes kommende kjæreste. Mulig komisk talent der.
Men: Serien ser ikke kul ut. Nevnte Queens Gambit er kul. Det blir stort sett kult når man roter i Jackie K/O sin garderobe.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.042
Antall liker
6.299
Du ser den på NRK1.

Den er noe endret i forhold til den gamle, men de har da i alle fall maktet å finne en skuespillerinne som kan stille opp i rollen som
Mariette. Den som Chaterine Zeta-Johnes fyllte så praktfullt i den første utgaven. :love: :love:
Hvem var det som fylte Catarine Zeta-Johnes, sa du?
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.546
Antall liker
7.870
Torget vurderinger
0
Hvem var det som fylte Catarine Zeta-Johnes, sa du?
[/QUOTE]

Sjalu nå?😲:ROFLMAO::ROFLMAO:
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.042
Antall liker
6.299
Hva har han Douglas-fyren som ikke jeg har? :ROFLMAO:
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
15.003
Antall liker
11.403
Sted
Ytterst i havgapet...
Tre eldre gubber satt på en benk, da det gikk ei snerten ung frøken forbi..... "Åh...." - sier den ene- " husker dere da vi var unge og fløy etter jentene..." "Ja- " sier den andre - " det ble da både kyss og klem få" . Den tredje sa ikke noe... så en av de andre dytta i han og sa "Anton - ka e det med deg - du sier jo ingenting? "
Da kom det stlle fra den tredje... " Det var jo noe meir vi brukte å gjøre.... men jeg kommer ikke på hva det var...."

Helt enig, - den dagen det blir feil at eldre herrer ser på pene damer, yngre og eldre for den del, - da spikrer jeg også igjen...
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.696
Antall liker
2.296
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Jeg vurderer ikke damer som er på alder med mine egne døtre.
Det virker feil på aller måter ....
Da er jeg glad jeg ikke har døtre så slipper jeg å bekymre meg med slike sære problemstillinger.:cool:
 

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Innlegg
2.999
Antall liker
725
En kollega hadde følgende ønske om dødsmåte:
Som 85-åring å bli skutt av en sjalu ektemann på 30.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.546
Antall liker
7.870
Torget vurderinger
0
Jeg vurderer ikke damer som er på alder med mine egne døtre.
Det virker feil på aller måter ....
Greit nok så lenge du ikke glemmer at du kunne vært far eller bestefar og tar de nødvendige konsekvenser av dette!

Bare se men IKKE røre! Ikke noe er mer patetisk enn en gammel gris som løper etter for unge damer!
 

4-string

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2011
Innlegg
5.506
Antall liker
9.851
Sted
Interiore Simplicitate
Jeg liker britisk feelgood-tv, har sett første episode og kommer til å se mer.

Mariette var en skuffelse for en som var fullstendig betatt av CZJ i yngre dager, men det får stå sin prøve. Sånt har jo uansett kun akademisk interesse nå for tiden. 🥴
 
Topp Bunn