Torvbakkane, som er en fornøyd eier av FantOrang Divorced ytret ønske om det ikke kunne lages en centerhøyttaler med samme finnish.
Valnøtt-finér på kabinettet og med fremtrukket blå baffel
..
Troels Gravesen har en ferdig oppskrift, komplett frontrekke fra Seas, så da kjører vi selvfølgelig den helnorske varianten
..
Her er driverne. Flotte, vellydende coatede Seas prestige-elementer
Professor Willy har loddet sammen 2 solide filterplater
..
Tørrmonterer sider, topp, bunn og rygg.
Fronten skråner 5° bakover
Jeg liker å bruke en salig mix av lamello, skruer, trelim og tec7.
Sirkelfresen er helt super, og den 30 år gamle Elu-abeidshesten trives som fastspent pensjonist i jiggen.
Avrunder etterpå med r5.
Skråner lett hjørner i bakkant for å unngå konflikt med tec7'n jeg dro på tidligere
Ei lita stripe til med "lakris" skader ikke
Silent Coat fra Brlelectronics.no har jeg veldig god erfaring med fra tidligere prosjekter.
Neste ut blir å lage baffel. 19mm gjennomfarget blå mdf + 9mm mdf skaper en solid front.
Limes med standard hvitt trelim(Essve) og
lar det stå i press i etpar timer
Ustikk på ca 7mm
Og 45° fas.
Neste ut blir å frese ut for elementer.
Blir endel sene kvelder på jobben, men vil forsøke å få inn etpar økter ila uka som kommer

Valnøtt-finér på kabinettet og med fremtrukket blå baffel

Troels Gravesen har en ferdig oppskrift, komplett frontrekke fra Seas, så da kjører vi selvfølgelig den helnorske varianten

Her er driverne. Flotte, vellydende coatede Seas prestige-elementer
Professor Willy har loddet sammen 2 solide filterplater

Tørrmonterer sider, topp, bunn og rygg.
Fronten skråner 5° bakover
Jeg liker å bruke en salig mix av lamello, skruer, trelim og tec7.
Sirkelfresen er helt super, og den 30 år gamle Elu-abeidshesten trives som fastspent pensjonist i jiggen.
Avrunder etterpå med r5.
Skråner lett hjørner i bakkant for å unngå konflikt med tec7'n jeg dro på tidligere
Ei lita stripe til med "lakris" skader ikke

Silent Coat fra Brlelectronics.no har jeg veldig god erfaring med fra tidligere prosjekter.
Neste ut blir å lage baffel. 19mm gjennomfarget blå mdf + 9mm mdf skaper en solid front.
Limes med standard hvitt trelim(Essve) og
lar det stå i press i etpar timer
Ustikk på ca 7mm
Og 45° fas.
Neste ut blir å frese ut for elementer.
Blir endel sene kvelder på jobben, men vil forsøke å få inn etpar økter ila uka som kommer

Sist redigert: