Farsdag.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
30.969
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Er det ikke der han synger "Father- Yes son? - I wanna kill you! Mother- i wanna f..... you!" Pussig valg som sengemusikk, synes jeg.
mvh

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Uh, rolfozzy til krympern fsf.
Skulle nok heller ha hatt på "They coming to take me away ha ha, they`re coming to take me away ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Kan selvsagt diskutere poenget med farsdag, men den er nå engang der, og tror mange fedre ville blitt snurt og lei seg om de ble glemt... Min erfaring med menn, spesielt innen hifi, er at de er ytterst følsomme og sarte vesen som bør behandles med største forsiktighet. Her skal det tråes varsom og man bør ikke heve stemmen..

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Ja det er lettere å tolere fars/morsdag enn Halloween. Hva har det her i landet å gjøre ?

K

kbwh

Gjest
Vi haifainerder likner kjerringer.
Jeg hadde stor sans for NRK BarneTV sin Halloween-kupping her på lørdag: Hallo, venn! Jess!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vi haifainerder likner kjerringer.
Jeg hadde stor sans for NRK BarneTV sin Halloween-kupping her på lørdag: Hallo, venn! Jess!

Du har et poeng. Får gå for morsdag dere da… ;)
Glemte helt ut å se barne-tv på lørdag, gikk jeg glipp av noe?
Er for øvrig helt enig i at Halloween er noe tull. Vi har våre egne tradisjoner (julebukk osv.) og trenger ikke å spe på med alt som måtte være av andres tradisjoner i tillegg.

Sier du haifai? Sier haifi jeg… :eek:

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Haifaiv er også gangbart vet du, men det er vel ikke det samme. ;)

Topp Bunn