Z
Zomby_Woof
Gjest
Dukker opp noen interessante navn her, ja....
|
???
Tja, kan man alltid kalle en som spiller bassgitar for bassist? Duane Eddy på sine 6-strengers bassgitarer har utvilsomt hatt enorm innvirkning på rock`n rollens sound.
Til og med gamle Far hopper i stolen her nåPeter Steele må nevnes. Kanskje ikke den beste, men den største...
???
Tja, kan man alltid kalle en som spiller bassgitar for bassist? Duane Eddy på sine 6-strengers bassgitarer har utvilsomt hatt enorm innvirkning på rock`n rollens sound.
Skjønner ikke hva du mener. Jeg Skjønner Duane Eddy, har vel noe stående i hylla om jeg ikke tar helt feil. Skjønner Peter Gunn, som har stått på 7"-innkjøpslista en stund, bare ikke somla meg så langt enda. Fett som F**!???
!!!
Ja, her er det bare å krype til korset og innrømme at man rett og slett ikke har fått det med seg. Og dermed forstår jeg spørsmålet også.Duane Eddy spiller 6-strengs bassgitar. Bl.a. en slik: https://www.gretschguitars.com/gear/build/bass/g6120tb-de-duane-eddy-6-string-bass/2406264806
Ja... bare for å unngå misforståelser, så var det altså denne låta jeg hadde i tankene, da:Da benytter jeg anledningen til å dele denne versjonen av No no no, eller «You don’t love me» som låta egentlig heter. tett på orginalen, og litt morsom.