Naturlyd
Overivrig entusiast
Ser at lørdagsdrammen er på plass . Ganske god med en skive lime.Ledeskinner løst montert
Vis vedlegget 886216
Ser at lørdagsdrammen er på plass . Ganske god med en skive lime.Ledeskinner løst montert
Vis vedlegget 886216
Eller, eh, det ER en rusbrus? Prøvde å være morsom, så ut som felgrens...Ser at lørdagsdrammen er på plass . Ganske god med en skive lime.
Fant et eksempel på nettet fir BG 3 uten bakkammer: Det blir skinner på begge sider av mellomtonen Neo8. Vel, de gjør uansett ikke noe "galt".Eller, eh, det ER en rusbrus? Prøvde å være morsom, så ut som felgrens...
Over til nyhetene.. Poster du noen on-/offaxis
Eller, eh, det ER en rusbrus? Prøvde å være morsom, så ut som felgrens...
Over til nyhetene.. Poster du noen on-/offaxis målinger av de små waveguidene på plass? Finnes det slike løsninger kommersielt? Gøy!
Her er det ikke rom for feil når Ayatollah Comsol Rackstead kommer skjønner jegBlir gøy å se målinger? Jeg tenker at det må lyttes, og det grundig. Lydinkvisisjonen kommer på uanmeldt besøk.
Det forundrer meg hvor lenge jeg kan spille på Quadene etter jeg har slått av strømmen til de ( dratt ut støpselet). De er forøvrig helt fanrastiske til å gjengi opptakenes atmosfære/ rom. Fin referanse videre for mid- registeret.Livbåt nr 2 i drift. Quadene har fått skiftet ut gammelt victoriansk engelsk lim på statorer med romfarttidens epoxy. Skjørtet er nede, støvsugd og de spiller klart med Orchard Starcrimson Ultra Gan. Har nye kondiser og motstander liggende, det skal visstnok føre til enda bedre lyd i Quadene sammen med høyere stativer (når de er montert...). Har et par dipoler (type Gradient) til disse i bua, her må det aktive filteret overhales. (Synes du dette er en skjult salgsannonse?)
Med en slik betraktning av meg så blir det ikke aktuelt. Jeg synes det har vært lærerikt å snakke med deg, så dumt at det jeg skriver/sier er blitt tolket slik. Drar tilbake stående invitasjon for deg og andre fornærmede så sparer vi oss for det bryderiet. Til lykke med nytt bygg og takk for meg.Du liker jo ingenting av det vi lager , men det blir mulighet etterhvert, denne er på tegnebrettet pr dato.
12x10 " er det samme hos meg. Fungerer helt perfektSlalomturen på tegnebrettet nærmer seg slutten, men brå svinger har det vært. 10’’ ble for volumiøst og er skippet ut av kassene til fordel for 2 nye basstårn (12 x 10’’) som kan plasseres inntil sideveggene.
8’’ Volt får nå relativt grunne cardiode-kasser :15 cm. Hva midtseksjonen blir, det ligger ennå på gramvekta ;-)
Cardioide for 8" Volt er nå på baksiden av kabinettet.Ny skisse straks Willy?
Finnes det noe datablad til den?Ser bra ut!
Ble det en nedskalering av nedskaleringen? Det kan vi isåfall like!
For de som ikke har fått det med seg lager Seas nå også sorte Royer i 8 tommer.
De sorte jeg har fått tak i har ikke datablad, meg bekjent. Jeg tror dette er liten serie spesialdrivere. Ingenting ligger på SEAS sine sider, som jeg kan se i alle fall. De jeg har er av typen L26ROY3 (XM007-08S). Litt synd at SEAS ikke legger ut datablad på dem, det er virkelig bra drivere!Finnes det noe datablad til den?