;Dimpulse skrev:Selvfølgelig, Jan. Kryp til hvilket kors du vil, men krabb innom Narvesen på veien....
Jaga kjerringa avgårde allerede
/jan
;Dimpulse skrev:Selvfølgelig, Jan. Kryp til hvilket kors du vil, men krabb innom Narvesen på veien....
Nå har Knut visstnok gjort noen grep slik at abonentene alltid vil få bladet først. Slik som det bør være. Dette har fungert oppskriftsmessig de siste numrene.totte skrev:Jeg er fortsatt blant dem som venter på Narvesen fordi jeg ikke tør å abonnere. Jeg regner med at gamle dagers postproblemer dukker opp med en gang jeg tegner abbonement. Så kommer alle andre til å ha fått/kjøpt det før meg og jeg kommer til å gremme meg i et par uker mens jeg venter og daglig sjekker posten.Så kommer jeg til å gi opp å vente og å kjøpe det på Narvesen, for så å komme hjem og finne den i postkassa allikevel. Derfra vil det bare gå utforbakke. Livet har aldri vært lett.
Selvfølgelig - jeg har jo skrevet en liten gjesteartikkel der. ;DJanR skrev:Betyr det her at jeg må krype til korset og kjøpe blekka ?
/jan
Grunn nok det gamle ørnMbare skrev:Selvfølgelig - jeg har jo skrevet en liten gjesteartikkel der. ;DJanR skrev:Betyr det her at jeg må krype til korset og kjøpe blekka ?
/jan
Joda, så etter å ha fulgt diskusjonen om bladet et par uker før jeg får det på Narvesen de siste gangene har jeg i grunnen bestemt meg for å ta sjansen på å abonnere fra neste nummer av.pedal skrev:Nå har Knut visstnok gjort noen grep slik at abonentene alltid vil få bladet først. Slik som det bør være. Dette har fungert oppskriftsmessig de siste numrene.totte skrev:Jeg er fortsatt blant dem som venter på Narvesen fordi jeg ikke tør å abonnere. Jeg regner med at gamle dagers postproblemer dukker opp med en gang jeg tegner abbonement. Så kommer alle andre til å ha fått/kjøpt det før meg og jeg kommer til å gremme meg i et par uker mens jeg venter og daglig sjekker posten.Så kommer jeg til å gi opp å vente og å kjøpe det på Narvesen, for så å komme hjem og finne den i postkassa allikevel. Derfra vil det bare gå utforbakke. Livet har aldri vært lett.
Mbare skrev:Selvfølgelig - jeg har jo skrevet en liten gjesteartikkel der. ;DJanR skrev:Betyr det her at jeg må krype til korset og kjøpe blekka ?
/jan
Det hadde vært føljetongen sin, det.Valentino skrev:Det er nok filosofiske betrakninger Mbare leverer, ozzy.
Dype tanker bak surfbrettet tror jeg artikkelen heter.
BT skrev:Ingen krangling?
Hva skjer?
Hvis huset hans følger stillingen så er jeg en klar kandidat!!BT skrev:Jøss, redaktøren søker etter sin etterfølger, ser jeg.
Pensjonsalderen lurer like rundt hjørnet...
;DSleiven skrev:Hvis huset hans følger stillingen så er jeg en klar kandidat!!BT skrev:Jøss, redaktøren søker etter sin etterfølger, ser jeg.
Pensjonsalderen lurer like rundt hjørnet...
Sleiven
mutz skrev:Kudos og annen ære til Fidelitygjengen!
Siste nummer kan pensles med honning, stjelt dråpe for dråpe fra illsinte bier, konserveres skånlig i forseglet glass og plasseres på en bauta ved siden av Erling Nebys JBL Paragon nr.1.
Med andre ord et meget bra nr.
Håper vi får like varierte utgivelser fremover!
Det er jo bare å kjøpe bladet (helst abonnement), så får de penger til f.eks. flere hjemme hos besøk. Dette bringer "galskapen" nærmere oss vanlige dødlige, og som de sier, de gærne har det jo godt 8)
Helt enig!f skrev:Dette er faktisk en av de bedre utgivelsene til nå!
Likte spesielt godt artikkelen du hører med hjernen!
Knut V. er 65 år og har vel lyst til å sette ned tempoet litt, om jeg forstår lederen hans rett. Jeg tror ikke det er avklart hvem som overtar som Fidelity-redaktør.orso skrev:Hva er begrunnelsen til Knut Vadseths avgang? Og hvem overtar?
Jeg kjenner ikke til de økonomiske forholdene i Fidelity til å uttale meg om dem, og om jeg kjente til dem, så ville jeg neppe gått ut offentlig med dem likevel, siden jeg jobber i et annet blad som henvender seg til noen av de samme kundene.f skrev:Så du mener at bladet ikke har økonomisk bærekraft, uten at man jobber seg halveis (gratis) i hjel?
Hvor mange abonnementer tror du Fidelity har?
Hvor mange kjøper bladet i løssalg?
Hvor stor er kostnaden pr. blad?
Halve bladbransjen har vel hatt et grusomt år, men alle sier at det nå er lys i tunnelen!
Bolig -bransjen i hele Oslo området er nå også friskmeldt, og finanskrisa har jo vært helt , eller delvis fraværende i Norge!
http://www.proff.no/proff/search/keyFigures.c?freeText=&bc=&c=985790035&org=985790035R.E.S. skrev:Jeg kjenner ikke til de økonomiske forholdene i Fidelity til å uttale meg om dem, og om jeg kjente til dem, så ville jeg neppe gått ut offentlig med dem likevel, siden jeg jobber i et annet blad som henvender seg til noen av de samme kundene.f skrev:Så du mener at bladet ikke har økonomisk bærekraft, uten at man jobber seg halveis (gratis) i hjel?
Hvor mange abonnementer tror du Fidelity har?
Hvor mange kjøper bladet i løssalg?
Hvor stor er kostnaden pr. blad?
Halve bladbransjen har vel hatt et grusomt år, men alle sier at det nå er lys i tunnelen!
Bolig -bransjen i hele Oslo området er nå også friskmeldt, og finanskrisa har jo vært helt , eller delvis fraværende i Norge!
Roy