Fidelity #42

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Vi tar selvfølgelig høyde for abbonentene først, men det hender som sagt at noen eksemplarer kommer bort i posten. En kamerat av meg fikk to julekort i går, sendt 16.desember. Jeg sier ikke mer.
Vi har blader på lager, og vil sørge for at de som melder at de ikke har fått sitt eksemplar, får et nytt, men ber om forståelse for at det kan ta etpar dager ekstra på grunn av trykkstart på neste nummer.
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Brasse skrev:
Ja til PDF-utgave av Fidelity! :)
Ikke p@kkern!

Jeg har Zinio-utgaven av Stereophile (nett-versjonen av bladet), og aldri har jeg lest det bladet så lite som da jeg gikk fra papir til nettutgaven. Alle andre blader jeg har i papir-abonnement leses like flittig og med like så stort velbehag som før, men Stereophile er nå henvist til en oppslagsverk-utgave, og knapt nok det. Synd!

Så, Fidelity - tenk aldri på å gi ut bladet i nettformat!

Cheers!

JackX
 

JENO

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2003
Innlegg
2.598
Antall liker
1.377
Sted
Saksvik - Trøndelag
impulse skrev:
Vi tar selvfølgelig høyde for abbonentene først, men det hender som sagt at noen eksemplarer kommer bort i posten. En kamerat av meg fikk to julekort i går, sendt 16.desember. Jeg sier ikke mer.
Vi har blader på lager, og vil sørge for at de som melder at de ikke har fått sitt eksemplar, får et nytt, men ber om forståelse for at det kan ta etpar dager ekstra på grunn av trykkstart på neste nummer.
Takk for svar Impulse!

Hvis det er sånn at ting har kommet bort i posten så er Fidelity tilgitt for min del. Jeg fikk imidlertid inntrykk av at Fidelity var gått tom for blad, og dermed ikke fikk sendt ut til alle abbonnentene, UTEN å informere disse. Det synes jeg i såfall var merkelig kundebehandling. Årsakssammenhengen du skisserer er mer sannsynlig og virker som en mer rasjonell handlemåte fra Fidelity sin side.

Da er saken avsluttet for mitt vedkommende.
 

geirf2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Innlegg
443
Antall liker
96
Sted
Nes Romerike
Tja, en betalbar Pdf variant burde være ok. Det er jo bare noe man leser. Vet ikke helt om jeg føler helt det samme med et blad/magasin som jeg gjør med en CD/Vinylplate? Platene gir meg en følelese av et el annet. Bladet er liksom ferdiglest når det er ferdiglest. Noen ganger har det vel hendt at man blar i dem for å finne tilbake til noe. Det er jo lettere å gjøre et søk i Pdf'et, men hva hvis strømmen går? Da er det kjekt med bladet selv i mørket med lommelykt el stearinlys. Hva med Hi-fi/CD spilling hvis strømmen går? Jo, aggregat, så lenge man har drivstoff. Ehhhh, jeg går for Pdf.
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
impulse skrev:
Vi tar selvfølgelig høyde for abbonentene først, men det hender som sagt at noen eksemplarer kommer bort i posten. En kamerat av meg fikk to julekort i går, sendt 16.desember. Jeg sier ikke mer.
Vi har blader på lager, og vil sørge for at de som melder at de ikke har fått sitt eksemplar, får et nytt, men ber om forståelse for at det kan ta etpar dager ekstra på grunn av trykkstart på neste nummer.
Takker for dette impulse! Jeg har nå sendt mail til Knut og trekker samtidig tilbake min oppsigelse hvis jeg får bladet.

Samtidig tror jeg dere bør sette dere ned sammen med kundeservice og bli enige om hva dere skal si/gjøre neste gang dette skjer.

OS
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
Brasse skrev:
Ja til PDF-utgave av Fidelity! :)
Ikke interessant for meg heller! Jeg liker å sette meg ned i godstolen med bladet og lytte til musikk mens jeg leser. Blir ikke det samme med PC'en i fanget.

Jeg abonnerer på Home Power i pdf-utgave og det blir nesten aldri lest.

OS
 

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Innlegg
1.217
Antall liker
118
Torget vurderinger
2
Siste Stereophile har et lydkort for pc på forsiden, så her prøver de i hvert fall å henge med i svingene ;)
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Godt å høre at irritasjonen over ikke å ha fått bladet ikke hadde slått helt rot i dere, mine herrer! ;D Vi ville aldri trykke et opplag som var for knapt til at alle som skulle eller ville ha bladet, fikk det. Det ville vært den sikre død som bladforlag.
En gjennomgang av rutinerne ved situasjoner som denne syynes å være en god ide, OS. Det er lagt på minnet!
 
Topp Bunn