joneinar
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 06.01.2015
- Antall liker
- 227
Fint vær ute, men jaggu er det kos inne også...
Rochefort 10 når den ikke til knærne! OK, da. Den gjør vel det, men er ikke like god. Begge må se seg slått av gamle, gode Chimay Bleu.St. Bernardus Abt 12 (tilsvarende Quadrupel Rochefort)
Det er jaggu første gang noen har kalt meg "åndsarbeider", awe.. 8)Her går det så fint, så. CD'er og Fidelity 65 i postkassa i dag. Sent hjem fra jobb, en St. Bernardus Abt 12 (tilsvarende Quadrupel Rochefort), betaling av medfølgende giro og så spretting av siste utgave. Perfect.
Siden vi ikke kan ta slike gleder for selvsagte, kjennes det riktig å sende åndsarbeiderne i Fidelity en takknemlig tanke.
Må ha vært en trykkfeil, Impulse. Sikkert autofunksjonen som slo til da han var i ferd med å skrive åndssvak, eller noe i den retning.Det er jaggu første gang noen har kalt meg "åndsarbeider", awe.. 8)Her går det så fint, så. CD'er og Fidelity 65 i postkassa i dag. Sent hjem fra jobb, en St. Bernardus Abt 12 (tilsvarende Quadrupel Rochefort), betaling av medfølgende giro og så spretting av siste utgave. Perfect.
Siden vi ikke kan ta slike gleder for selvsagte, kjennes det riktig å sende åndsarbeiderne i Fidelity en takknemlig tanke.
Det lurer jeg på også, da jeg sliter med å lese den smale skriften i bladet. Må ha skarpt leselys, eller er jeg sjanseløs.Når kommer dette i digital utgave montro?
Og da skal du se det kommer tilbakemeldinger.Veldig hyggelig å høre at det er kommet både her og der, særlig til dere som lever i eksil. Men er det noen som har lest litt og har noen meninger? Det hadde jo vært stas! Eller ligger alle bladene fremdeles i plast og venter på å bli lest når eierne trekker opp en flaske og tar helga?
Og nå som jeg har fått lest litt mer i publikasjonen, er om noe troen bare blitt styrket. Ordene faller ikke på stengrunn, og de kunne snarere bidra til åndelig vekst enn fattigdom.Må ha vært en trykkfeil, Impulse. Sikkert autofunksjonen som slo til da han var i ferd med å skrive åndssvak, eller noe i den retning.Det er jaggu første gang noen har kalt meg "åndsarbeider", awe.. 8)Her går det så fint, så. CD'er og Fidelity 65 i postkassa i dag. Sent hjem fra jobb, en St. Bernardus Abt 12 (tilsvarende Quadrupel Rochefort), betaling av medfølgende giro og så spretting av siste utgave. Perfect.
Mvh
Håkon Rognlien
Fikk det i går og har rukket å lest litt i hvert fall. Alltid stas med nytt nummer - strålende at dere får det til!!Veldig hyggelig å høre at det er kommet både her og der, særlig til dere som lever i eksil. Men er det noen som har lest litt og har noen meninger? Det hadde jo vært stas! Eller ligger alle bladene fremdeles i plast og venter på å bli lest når eierne trekker opp en flaske og tar helga?
Hard, elktronisk dansemusikk med potent dypbass?Det var da det vi kalte det på 70-tallet, var det ikke...Nr 65 ankom i går. Jeg skulle bare bla fort igjennom men på side 80 ble det bom stopp og lesinga tok over
Men - og dette har jeg av ukjente årsaker lurt på lenge: Hva legger egentlig Hr Redactauren i genren Disko?
Hehe, jo, men da sier du at du ikke begrenser deg til 70tallet? If so, braHard, elktronisk dansemusikk med potent dypbass?Det var da det vi kalte det på 70-tallet, var det ikke...Nr 65 ankom i går. Jeg skulle bare bla fort igjennom men på side 80 ble det bom stopp og lesinga tok over
Men - og dette har jeg av ukjente årsaker lurt på lenge: Hva legger egentlig Hr Redactauren i genren Disko?
Knut V, redacteur
Husker mye av dansemusikken den gangen hadde meget bra musikere og flotte arrangementer. Lite elektronika den gangen. Mye Phillysound den gangen ved siden av Stax og RCAHard, elktronisk dansemusikk med potent dypbass?Det var da det vi kalte det på 70-tallet, var det ikke...Nr 65 ankom i går. Jeg skulle bare bla fort igjennom men på side 80 ble det bom stopp og lesinga tok over
Knut V, redacteur
Et rent sjokkerende utsagn når det kommer fra deg, BartisHusker mye av dansemusikken den gangen hadde meget bra musikere og flotte arrangementer. Lite elektronika den gangen. Mye Phillysound den gangen ved siden av Stax og RCAHard, elktronisk dansemusikk med potent dypbass?Det var da det vi kalte det på 70-tallet, var det ikke...Nr 65 ankom i går. Jeg skulle bare bla fort igjennom men på side 80 ble det bom stopp og lesinga tok over
Knut V, redacteur
Kan ikke noe for det, men musikken er bare jævlig bra og gjør en blid. bare å spørre SluketEt rent sjokkerende utsagn når det kommer fra deg, BartisHusker mye av dansemusikken den gangen hadde meget bra musikere og flotte arrangementer. Lite elektronika den gangen. Mye Phillysound den gangen ved siden av Stax og RCAHard, elktronisk dansemusikk med potent dypbass?Det var da det vi kalte det på 70-tallet, var det ikke...Nr 65 ankom i går. Jeg skulle bare bla fort igjennom men på side 80 ble det bom stopp og lesinga tok over
Knut V, redacteur
Om det er noe jeg IKKE skal spørre hverken deg eller SLuket om....Kan ikke noe for det, men musikken er bare jævlig bra og gjør en blid. bare å spørre Sluket
Om det er noe jeg IKKE skal spørre hverken deg eller SLuket om....Kan ikke noe for det, men musikken er bare jævlig bra og gjør en blid. bare å spørre Sluket