Geir_Bjerkaas
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 03.11.2003
- Antall liker
- 2
Og på Filipinene har det gått et jordras. 1500 savnet..
Gi mannen en diplomJeg har i løpet av et relativt langt liv lært meg at i Norge er misunnelsen sterkere enn sexdriften. Noen i dette landet kan sitte på cafè med en latte og grappa mens man blar i fidelity, mens andre er dritsure for at stedsnavnet der de bor ikke fikk være med i DDe`s E6 og at fidelity ikke har kommet. Livet er urettferdig.
Og på Filipinene har det gått et jordras. 1500 savnet..
Jepp det er urettferdig, men da trenger jeg ikke betale for det. Enkel løsning Og du er jo så snill at de kan jo samle opp et års opplag hver desember/januar slik at Fidelity sparer porto, fordi dette har jo ingen betydning for så storsinnede personer som deg selv?Jeg har i løpet av et relativt langt liv lært meg at i Norge er misunnelsen sterkere enn sexdriften. Noen i dette landet kan sitte på cafè med en latte og grappa mens man blar i fidelity, mens andre er dritsure for at stedsnavnet der de bor ikke fikk være med i DDe`s E6 og at fidelity ikke har kommet. Livet er urettferdig.
Ja, dessuten er en pandemi en mulighet snart. Men tilværelsens uutholdelige letthet er visst likevel det tyngste å bære for oss.
God bedring til posten og oss alle!
Ay ay, selv utnevnt skole mester . . . . . . .om.s: Orddeling er også forferdelig irriterende over tid...
Pissproblem, det også!
Klipch?Jeg vil også sutre Knut, problemet er bare at jeg som regel får bladet omtrent samtidig med Narvesen, så jeg kan liksom ikke sutre over det. Kan jo se om jeg finner en skrivefeil!
Dette var en morsom tråd,
det er gøy med en god latter ;D
Forøvrig leser jeg Fidelity på Narvesen,
det tar jo bare 30 sekunder å "lese" bladet. ;D
Ja,ja-hva skal man si? Finn oss i alt, vi skal vel være glade at når vi betaler så kanskje vi skal få et blad i ny og ne. Bare test høyttalere som spiller flatt til 20Hz så er Flageborg fornøyd og kunde livet ut..................og jeg som hadde inntrykk av at det var stort sett voksne, avbalanserte og reflekterte personer på dette forumet?
Minner meg om 5-åringen som IKKE får siste Donald Duck til avtalt tid! Dere husker sikkert reklamen med "skrikerungene" i baksetet når den ene Soft-Is'en er liiiiiitt mindre enn den andre?
Skjerp dere!
PS! Fidelity - stå på!
Ja du vet, for noen er dette "bjelle sauen" innen Norsk HiFi, og den kødder man ikke med .....Ja,ja-hva skal man si? Finn oss i alt, vi skal vel være glade at når vi betaler så kanskje vi skal få et blad i ny og ne. Bare test høyttalere som spiller flatt til 20Hz så er Flageborg fornøyd og kunde livet ut
Da skulle du ha opplevd Arendal kommunepandemien er allerede kommet den kjennetegnes ved at de smittede bærer røde uniformer med posthorn på bilene. ett tregere selskap enn posten må jeg iallefall lete lenge etter.
Javel, hva har det med hifi a gjore.Vet at det er for a sette ting i perspektiv men denne synes jeg er helt pa jordeOg på Filipinene har det gått et jordras. 1500 savnet..
Denne stotter jeg fullt ut, men jeg har antagelig ikke rett til a uttale meg siden jeg kjoper bladet i lossalgOk, så her velger en redaktør for et kommersielt tidskrift å stille åpent på et forum. Fra tid til annen mottar han i tråder han selv starter kommentarer fra utilfredse kunder, svaret redaktøren gir er både sleivete og arrogant. Det betyr vel fint lite hva klagen fra en betalende kunde går ut på, en må da for pokker vise de som gir han til salt i grøten et minimum av respekt. Har selv ved en tidligere anledning, og på tidspunkt hvor jeg også, så dum som jeg var satt penger inn på denne mannens konto, konfrontert ham med mitt misnøye med hans produkt og fikk selvfølgelig svar på tiltale på hans sedvanlige lite diplomatiske måte.
Så til alle dere som synes Viking sutrer, vent til dere selv en dag lufter noen meninger om KVs produkt som ikke passer KV..........
Jeg har jo alltid vært kjent for å dele Vikings syn i debatter, og her støtter jeg ham fullt ut. Når man forhåndsbetaler for et produkt skal man kunne kreve visse fortrinn for den risken man faktisk tar. Og jeg skjønner at mange her har glemt hva som skjedde oss som forhåndsbetalte for Audio i sin tid.........
Uno