Du får ringe å høre ;D ;Djohnnygrandis skrev:Hmmm... tarn innbytte da ;Dtdbil skrev:Mener det var 170k men er ikke sikker ???
Du får ringe å høre ;D ;Djohnnygrandis skrev:Hmmm... tarn innbytte da ;Dtdbil skrev:Mener det var 170k men er ikke sikker ???
Tror neppe han kommer til å svikte Marten sine gode høyttalere.torem skrev:tdbil skrev:Coltrane ble anonsert tilsags i Fidelity 50 eller 51johnnygrandis skrev:Syntes godt Knut kan koste på seg ettpar slike inn i sin pensjonsalder.
Husk torem da kommer det sikkert ettpar Coltrane på brukten etterhvert ;D
Ja, det stemmer. Vet ikke om de er solgt? Jeg vurderte vagt å utvide banklånet ;D
Prisen husker jeg ikke i farta. Ca. 1/2 av nypris?
Ja det er mye som er mere fornuftig å bruke penger på men det er veldig deilig og være litt ufornuftig ogZomby_Woof skrev:170 kkr? Hadde nok gått for et par Linkwitz Orion med alt stæsj, og pusset opp badet. 220 kkr? Ny sykkel i tillegg.
Kanskje Zomby må bruke ekstra mye tid på badet pga syklinga ? ;DAudiophile-Arve skrev:Badet? Tull!
Kva rom brukar du mest tid i?
Uff da, ble det for mye Møller's tran ? .. Ja, meninger om bladet er såvisst sunnt.. Denne tråden handler om utgave 52... Som var en bebudet higend utgave... Så kommer det sikkert billigre ting i neste nummer og det er og intr. Men å klage på at ting er dyre når det står highend på forsiden det er sutrete ;Drumath skrev:Ja, Fidelity er perfekt! De ønsker ikke å vite hva leserne tenker, og de som mener noe annet bør slutte å sutre, og holde kjeft!
Eller? Er det ok å gi beskjed om balanseforhold? Mene at Fidelity er et bra blad, men foreslå justeringer? Hvorfor bruke karakteristikker som sutrete?
Jeg håper noen i fidelity iallefall har fått med seg innspillene.
Hilsen en som kjøper bladet, og forbeholder seg retten til å mene noe om det.
Det blir som å fylle et bilblad med tester av kun Opel Corsa, vw polo og dets like. fidelity er underholdningHCS skrev:Uff da, ble det for mye Møller's tran ? .. Ja, meninger om bladet er såvisst sunnt.. Denne tråden handler om utgave 52... Som var en bebudet higend utgave... Så kommer det sikkert billigre ting i neste nummer og det er og intr. Men å klage på at ting er dyre når det står highend på forsiden det er sutrete ;Drumath skrev:Ja, Fidelity er perfekt! De ønsker ikke å vite hva leserne tenker, og de som mener noe annet bør slutte å sutre, og holde kjeft!
Eller? Er det ok å gi beskjed om balanseforhold? Mene at Fidelity er et bra blad, men foreslå justeringer? Hvorfor bruke karakteristikker som sutrete?
High-End er høyeste ende ;D - syntes de har en fin balanse i denne high-end spesialutgaven lavere nivå enn dette i en slik utgave hadde bare vært tull.HCS skrev:Uff da, ble det for mye Møller's tran ? .. Ja, meninger om bladet er såvisst sunnt.. Denne tråden handler om utgave 52... Som var en bebudet higend utgave... Så kommer det sikkert billigre ting i neste nummer og det er og intr. Men å klage på at ting er dyre når det står highend på forsiden det er sutrete ;Drumath skrev:Ja, Fidelity er perfekt! De ønsker ikke å vite hva leserne tenker, og de som mener noe annet bør slutte å sutre, og holde kjeft!
Du har din fulle rett til å ytre din mening på lik linje som andre gjorde når de kommenterte deg. Jeg tror ikke vi har forandret ditt syn på saken hva som fanger din interesse mest - vi ytret bare vårt og forsøkte å forklare sammenhenger .rumath skrev:Ja, Fidelity er perfekt! De ønsker ikke å vite hva leserne tenker, og de som mener noe annet bør slutte å sutre, og holde kjeft!
Jepp og det trives vi med65finger skrev:Det blir som å fylle et bilblad med tester av kun Opel Corsa, vw polo og dets like. fidelity er underholdningHCS skrev:Uff da, ble det for mye Møller's tran ? .. Ja, meninger om bladet er såvisst sunnt.. Denne tråden handler om utgave 52... Som var en bebudet higend utgave... Så kommer det sikkert billigre ting i neste nummer og det er og intr. Men å klage på at ting er dyre når det står highend på forsiden det er sutrete ;Drumath skrev:Ja, Fidelity er perfekt! De ønsker ikke å vite hva leserne tenker, og de som mener noe annet bør slutte å sutre, og holde kjeft!
Høh!rumath skrev:Ja, Fidelity er perfekt! De ønsker ikke å vite hva leserne tenker, og de som mener noe annet bør slutte å sutre, og holde kjeft!
Absolutt enig jeg tar meg selv i å slette hele tiden ;D men det hender det er ett og annet som glipper igjennom.rumath skrev:Har startet på mange mail på jobben, men endt opp med å slette innholdet og plukke opp telefonen. Vanskelig å oppfatte humøret og humoren (eller manglende sådann) til mennesker man ikke kjenner, og da blir det skrevne ord fort oppfattet i gal mening.
Fint med romanene, men han burde skaffet seg flere informasjonskilder før han skrev sine hyllester til H.... hvis navn ikke kan nevnes på Internet.Audiophile-Arve skrev:Høh!rumath skrev:Ja, Fidelity er perfekt! De ønsker ikke å vite hva leserne tenker, og de som mener noe annet bør slutte å sutre, og holde kjeft!
Trur du Hamsun gjorde spørjeundersøkingar før han skreiv romanane sine?
Godt sagt! Jeg er så enig, så enig!pengesluk skrev:Gi folket brød & sirkus. Ta ting for det det er, og ha en realistisk forståelse for hva et så spesielt nisjeblad nødvendigvis må/kan bli i et så knøttlite marked som (primært) det norske, resp. skandinaviske.