Ankom postkassen min i går. Jeg har så vidt bladd i magasinet, og det ser interessant ut. Selvfølgelig skuffende at man ( igjen ) trekker fram integrerte uten å ha med en av de beste integrerte under 50K, men man venner seg til det meste. Artig å se bilde av innmaten på Hegel H-300! Herrejemini, for et virvar av kabler, kjipe koplinger og kabelsko!! Her kan kabelfantaster virkelig få utfolde seg i utforsking av intern kabling! Det er nesten utrolig at dingsen kan gjengi lyd på en slik måte som den gjør. Jeg har hørt denne forsterkeren, og det er både trøkk og tæl så det holder. Dens rake motsetning i så måte, er Stello ai700. Her er det ryddig, minimalt med kabling og det meste av komponenter rett på printene - nesten like bra som på Densen...
Og på øverste hylle, i alle fall prismessig, Musical Fidelity Ams 35i - jo, dette gleder jeg meg til å lese!
Bladelius har alltid vært en klar favoritt hos meg, og Thor III er neppe noen dårlig forsterker. Og hvem var det som betvilte at integrerte kan hevde seg opp mot de beste separate komponentene? Har du hørt Gryphon Diablo?
Jeg ser også at hr. Rognlien har en omtale av Beyerdynamic T1. Blir interessant å se om hans konklusjon(er) sammefaller med mine egne erfaringer. Bladet skal nytes i heilt rolige omgivelser, etter skituren, sammen med irsksetterne og en god whiskydram. Jeg gleder meg allerede!!