Figge
Generalkonsul OVK i Svealand
Gavlar och framsida färdigmålade, bara baksidan kvar. Återmontera stuprör.
Ja plus 100. Nyast cykel. Han som trampade av vevarmenHan i bakgrunnen er det drag loket? bra jobbat
Skikkelige bøsinger!! Noe helt annet en de pingleteanorektiske norsksvenske variantene som veier inn på 60 kg. + med armer som Q-tips i beste fall.....Inga sockercyklister i Sverige.
Vis vedlegget 942811
Stämmer med Staffan Möller.Kommer ihåg han som var Strömsholms slott vaktmästaren när vi jobba där, hette Möller och var gammal jockey liten senig hårding
Edit, Staffan Möller var också bansjef deltog i det första Grand National 1971. gikk bort i 2018.
Jag är förevigad i Riksantikvarieämbetet bok om renovering av ett kungliga slott
Vis vedlegget 942851
Skikkelige bøsinger!! Noe helt annet en de pingleteanorektiske norsksvenske variantene som veier inn på 60 kg. + med armer som Q-tips i beste fall.....
3Guld tilSverige
Perseus Silver
Ståhl Guld.
Mondo troligen Guld
Montler osäker.
Kramer och Roos knappast.
Norge
Warholm ?
Ingebrigtsen?
Ven tar Norges silver, Lillefosse eller Guttormsen?
Vem skall ta det tredje?3Guld til
Du vet, en utøver kan ta flere gull…….Vem skall ta det tredje?
Nu då?Du vet, en utøver kan ta flere gull…….
Mamman kommer fra min nabo by, merkelig att så mye høy kvalitet er produsert i områdetFår vel nesten heie på han liksomsvensken da.. sympatisk fyr.
Herre kule veier 7.25kg la si 15kg ubarberteFinale i kulestøt for damer nå.... steike for gruske tanter! Lurer på hvor langt de kunne støte kulene mine
De skull inte stöta utan krossa som två nötter.Finale i kulestøt for damer nå.... steike for gruske tanter! Lurer på hvor langt de kunne støte kulene mine