Selvsagt, men kjærring og unger ødelegger hele jævla tiden med å kjøpe nye telefoner.^ Har du testet? Du kan ikke avfeie det uten å teste.
![]()
Så er det på'an igjen
Men disse funker fortsatt, trur eg
Var gratisprøver å få i gamledager.
mvh
Selvsagt, men kjærring og unger ødelegger hele jævla tiden med å kjøpe nye telefoner.^ Har du testet? Du kan ikke avfeie det uten å teste.
![]()
Under how do they work. Epic!Selvsagt, men kjærring og unger ødelegger hele jævla tiden med å kjøpe nye telefoner.
Så er det på'an igjen
Men disse funker fortsatt, trur eg
Var gratisprøver å få i gamledager.sikkert før råvareprisen på Dark Matter steg, tipper de var på båten i Suezkanalen.
mvh
Greia med Machina Dynamica er at en fyr finner opp masse tullball for å se hvor mange audiofile fjols han kan få på limpinnen?Støttes @na_X![]()
For å bringe oss tilbake, en deilig reprise:
Teleportation Tweak explanation How it Works
TELEPORTATION TWEAK EXPLANATION, MORPHIC FIELDS, AUDIOwww.machinadynamica.com
Audio Acccessories - Teleportation Tweak, Long Distance Telephone
Teleportation tweak, long distance tweak, Audio Tweak, telephonewww.machinadynamica.com
Sånn, da er det bare å lene seg tilbake mens det telles opp hvor mange HFS-medlemmer som tror på det.
mvh
Innholdet av en audiofil sikring til flere hundre kroner.....
Vis vedlegget 734125
Testet. Funker ikke!
Er du Audiophile ?Greia med Machina Dynamica er at en fyr finner opp masse tullball for å se hvor mange audiofile fjols han kan få på limpinnen?
Det er jo egentlig mer tragisk enn morsomt.
Hva tror duEr du ?????
Da tar du dessverre FeilTror ingen her er Audiophile når det kommer til stykket.![]()
Noen som har fått heteslag mon tro?![]()
Det må jo du fortelle meg, som spør om jeg er Audiophile eller har du ikke noen formening om det kan jo Google hjelpe degHva er en audiophile???
Det er ikke hele sannhetenen audiophil er en som i jakten på den beste lyd søker de minst effektive veier til å oppnå den.
Sjovt netop du nævner det DrosselTror ingen her er Audiophile når det kommer til stykket.![]()
Enda et utsagn fra en som bare er på Sentralen for og tilføre negative kommentarer ,, vi er mange Audiophile på Sentralen som har av interesse å få best mulig lyd , da er det ikke alltid Gratis, trodde det var det entusiasmen det handlet om ikke a rakke ned på folk som brukte over 30.000 kr på et Musikk anleggAudiophile har vel etter hvert blitt ensbetydende med audiofool, så jeg vil helst slippe den betegnelsen på meg i alle fall. Selv føler jeg godlydhore er mindre belastende.
Du er litt hårsår, synes jeg.Enda et utsagn fra en som bare er på Sentralen for og tilføre negative kommentarer ,, vi er mange Audiophile på Sentralen som har av interesse å få best mulig lyd , da er det ikke alltid Gratis, trodde det var det entusiasmen det handlet om ikke a rakke ned på folk som brukte over 30.000 kr på et Musikk anlegg
Du har temmeligt ret. Jeg går igang med alt for mange projekter. Der er mange løse ender. Ting som jeg har lavet, som jeg ikke er tilfreds med. De bliver så moddet etc. Der står jo for en mindre formue her. Desuden er jeg ligeså meget i Helsinge som hjemme. Lige nu igang med kæmpe oprydning over flere dage.Sjovt netop du nævner det Drossel
Har tit tænkt på hvor meget musik du egentlig nyder ..... Tror der loddes meget og musikken nydes meget lidt.
Men det er kun noget jeg ...tror
Sperm rett i kjøleribba på ampen og i diskanten! Påvirker lydbildet sikkert det også..Hva er en audiophile???
HmmHva er en audiophile???
Den der er meget over grænsen. Morsomt er det ihvertfald ikke.Sperm rett i kjøleribba på ampen og i diskanten! Påvirker lydbildet sikkert det også..
Det skjønner jeg at du synes , men jeg føler meg ikke personlig krenket , men det er mange her på Sentralen som har sluttet å kommentere her eller være innom pga for mye Negative ting som er Tema her og at det handler om feks de som ikke kjøper utstyr som selges på Biltema eller Jula er lavpanna og dumme , da blir det søkt spør du meg,Du er litt hårsår, synes jeg.
Audiophile er meg bekjent et nettsted.Hva er en audiophile???
Hva er ikke santDet hadde vært søkt hvis det var sant, men det er det jo ikke.
Ending med Phile, er tiltrekning av, elsker, besatt av eller dragning imot og gjerne seksuell karakter.. Heterofil, som er den vanligste legningen er dragning imot det motsatte kjønn.Den der er meget over grænsen. Morsomt er det ihvertfald ikke.
Det skjønner jeg at du synes , men jeg føler meg ikke personlig krenket , men det er mange her på Sentralen som har sluttet å kommentere her eller være innom pga for mye Negative ting som er Tema her og at det handler om feks de som ikke kjøper utstyr som ikke selges på Biltema eller Jula er lavpanna og dumme , da blir det søkt spør du meg,
Hva er ikke sant
de som ikke kjøper utstyr som ikke selges på Biltema eller Jula er lavpanna og dumme
Du må gjerne gå til Specsavers eller på Standup comedian auditionFint at du mener at Biltema og Jula har gode nok kabler. Endelig et vettugt utsagn.
Det er ikke veldig mange her inne har jeg inntrykk av, som handler stereo på hverken Biltema eller Jula. Jula har forøvrig bra utvalg av godt kvalitets verktøy også og ikke bare de billige greiene de selger som eget husmerke.. Men jeg kjøper heller en hammer fra Jula, enn en hammer fra Oslo Hificenter.Det skjønner jeg at du synes , men jeg føler meg ikke personlig krenket , men det er mange her på Sentralen som har sluttet å kommentere her eller være innom pga for mye Negative ting som er Tema her og at det handler om feks de som ikke kjøper utstyr som ikke selges på Biltema eller Jula er lavpanna og dumme , da blir det søkt spør du meg,
Hvor du kjøper Hammer hen har ingenting med Hifisentralen å gjøre, å er meg likegyldigDet er ikke veldig mange her inne har jeg inntrykk av, som handler stereo på hverken Biltema eller Jula. Jula har forøvrig bra utvalg av godt kvalitets verktøy også og ikke bare de billige greiene de selger som eget husmerke.. Men jeg kjøper heller en hammer fra Jula, enn en hammer fra Oslo Hificenter.![]()
Har du erfaring med Nordostnordost har hamre som må spikres inn… virker best etter ca. 2 hus.
Så du har ingen preferanser på magiske hammere?Hvor du kjøper Hammer hen har ingenting med Hifisentralen å gjøre, å er meg likegyldig
Tror du er på feil ForaSå du har ingen preferanser på magiske hammere?
Du tror ikke at en hammer er bedre enn en annen?
faktisk. jeg sitter for tiden bare igjen med en enkelt (ikke par, altså) lengde av quattrofil. du kan få kjøpe den for 1.000.Har du erfaring med Nordost