Ja ja ja...... skal unlate å presisere, hva du sikkert er innsmurt iDassrullkjernefilosofene fra Danmark teller nok flere medlemmer enn Norge... sleipere er de også, innsmurt i linolje som de er
Det kjem naturlegvis av at vi er så smarte.Husker i tidernes morgen, da Hifi-Norm het DIN 45.500 og garanterte 50 - 12.500Hz, og en høyttalerledning var
2 x 0,4 kvadrat. Nei... vent nå....... var det høyttalerkabel da???
Noe jeg har lært meg som danske på HFS er, at dere i Norge Har veldig mange flere "filosoffer" pr. 1000
innbyggere enn noe annet sted i verden. Brukbart...... kanskje ikke, men veldig mange
Får du linolja i 3l spann?! F*** Jeg som trodde det bare var 10 og 12l tilgjengelig.
Og bullshit-aktøren slog til igjen.
Kompisen er bare såååå enig. Kunne nesten vært en av karakterene til Ed Bassmaster, for eksempel «Would you look at that»-fyren
Vet ikke om alle kan se videoen. Sjekk "nikkingen" til kompisen hans.
Tror jeg dævværKompisen er bare såååå enig. Kunne nesten vært en av karakterene til Ed Bassmaster, for eksempel «Would you look at that»-fyren
Ed.....Edgar ?Kompisen er bare såååå enig. Kunne nesten vært en av karakterene til Ed Bassmaster, for eksempel «Would you look at that»-fyren
Nu har jeg aldrig hørt den Raidho. Men jeg hørte de tidligere modeller fra Eben som firmaet vist stod bag. De var så ringe, at man skulle tro, at de var gået i stykker. Men folk køber dem åbenbart, og mener lyden er god.Hvis man skal selge høyttalere til 1.2 mill bør man i det minste vite hvordan man lager en god høyttaler . Disse gutta er kun ute etter penger , korrekt lyd er helt underordnet .
I tillegg lyver de 3db på effektiviteten. Makan …
Vis vedlegget 930104
Tenk på hva disse gutta får til for 5% av prisen
Vis vedlegget 930122
Trenger ikke loudnessknapp med den frekvensgangen.Hvis man skal selge høyttalere til 1.2 mill bør man i det minste vite hvordan man lager en god høyttaler . Disse gutta er kun ute etter penger , korrekt lyd er helt underordnet .
I tillegg lyver de 3db på effektiviteten. Makan …
Vis vedlegget 930104
Tenk på hva disse gutta får til for 5% av prisen
Vis vedlegget 930122
Generates around 6500cc of negative ions per second!
Lanthanides produce high-powered negative ions and will create quantum field which optimize conduction efficiency to improve channel status and balance resonance. Improve 3D sound image, creating a clear balance between instruments and vocal sound. Reproduce 3D sounds more naturally and with more accuracy.
Balancing resonance . Make sound thick and cohesion.
Så de produserer negative ioner, men ikke positive, og dette gjør de på en sånn måte at de svever rundt i luften uten å reagere med hverandre igjen? Dette er banebrytende greier!Bare ta for dere.Sound Enhancement
www.sixth-element.com.sg
"We're getting very close to, if not better than the best vinyl now!"
Vet ikke om alle kan se videoen. Sjekk "nikkingen" til kompisen hans.
Det verste er jo disse brukerne som sluker rått det han sier, i tillegg til å sette hjerte på kommentarene hans med forelskelse i blikket
Et mirakel (fra latin miraculum av mirari = undre seg)[1] eller et under,[2] er en uforklarlig eller uforståelig, positiv eller spesiell hendelse, gjerne noe overnaturlig, altså noe som bryter med naturlovene, eller noe som angivelig skyldes guddommelige krefter.---------- har sølvkabler som gir en annen lydkvalitet enn de aller fleste andre sølvkabler.
Ja, dette er det ---------- er mest kjent for. Mange har nok erfart at når en prøver kostbare High-End sølvkabler blir toppen for hard og klinisk. Noen av disse som prøver kablene til --------- sier, at de opplever at musikkopplevelsen er på samme nivå som med andre High-End sølvkabler, men at en slipper den harde, kliniske lyden i toppen, som ofte kan føre til lyttetretthet.
- Langt, langt bedre beskrivelse av lydbildet i dybde, høyde og bredde. Scenen blir større!
- En mye sortere bakgrunn!
- Det gir betydelig mer lavterskel informasjon, de svakeste lydsignalene slipper frem og blir hørbare.
- Flere detaljer og mer luft mellom instrumenter og stemmer!
- Bedret micro og makrodynamikk.
- Betydelig forbedring av diskant; sjenerende ssj-lyder forsvinner.
- Mellomtonen mykner og det blir betydelig mer naturlig lyd av sangere og akustiske instrumenter.
- Og bassen, det aller nederste frekvensområdet får langt bedre presisjon - du hører eks. at en kontrabass har utrolig mange toner, ikke bare en håndfull!
-------- sine kabler er kjent for å gjøre mirakler i oppsett som bruker digitale kilder!
åå endelig noe til bilBare ta for dere.Sound Enhancement
www.sixth-element.com.sg
Er dette noe som opprinnelig ble utviklet for å brukes hos CERN, NASA, laboratorier, kjernekraftverk, sykehus, datasentre o.l.? Steder hvor en kanskje kunne tenke at god kvalitet på strømmen hadde noe å si? Nei, vel. «QKOIL».
Et sånn rom er i Tønsberg. Det er riktignok ikke fullstendig lydisolert, men strømremedier til 500k + er det i alle fallLurer virkelig på hvor disse boligene er, som disse remediene skal plasseres i.
Fullstendig lydisolerte rom er vel ikke så enkelt å få til i urbane strøk?
100 kvadratmeter lytterom i en isolert bygd i østerdalen for å eliminere støy utenfra,
og så bruke en million på å redusere støy fra strømnettet.
Ok - jeg ser at det kan være en variant.
Fantastisk!
While the effects of Nordost's QRT plug-ins are clearly apparent when used individually, the benefits of the QVIBE, QKOIL, QSINE, and QWAVE are cumulative and are best enjoyed when integrated into a full suite of QRT products. https://www.nordost.com/qrt/plugins.phpmodulært