ufo
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 12.02.2016
- Antall liker
- 1.116
de beslutningene ble vedtatt før sivile oppdaget at jorden er flat, hadde derfor ingen effekt i praksis.
En signal kabel som ikke kan bøyes?
Tror jeg har en slik liggende ....Streamingens veier er uransakelige
Vis vedlegget 1012979
Vil ellers foreslå å sette inn en kort wifi-forbindelse i denne kjeden, med retningsbestemte antenner i vakum for galvaniske skille og lavest mulig støygulv.Streamingens veier er uransakelige
Vis vedlegget 1012979
Ser i madrassen jegDerfor foretrekker jeg fibernett når jeg sjekker nettbanken. Ellers blir beløpene for omtrentlige.
smartere det enn i banken (så lenge du ikke forteller noen som her). snart smeller eliten til og gjennom bankene vil de ta milliarder. media vil fortelle deg "årsaken", slik at du ikke har noen å gå etter.Ser i madrassen jeg
Forteller jo ikke hvor jeg har gjemt selve madrassen ;>}smartere det enn i banken (så lenge du ikke forteller noen som her). snart smeller eliten til og gjennom bankene vil de ta milliarder. media vil fortelle deg "årsaken", slik at du ikke har noen å gå etter.
om noen stjeler din TV i stuen vil du prøve å finne de, men om banken tømmer konto vil du gjøre ingenting.
.
ja dessverre er det slik, trist.Det er som kjent lettere å lure folk enn å overbevise dem om at de har blitt lurt.
If the Master fuse is not an immediate improvement, flip the Master fuse in the alternate direction.
Jeg har begynt å involvere meg og promotere meg litt på Whatsbestforum i år, og det er ganske strevsomt mtp dette aspektet. Svært mange på det forumet har ..interessante tanker om hvordan verden henger sammen. Og jeg må enten jatte med (som fort går på integriteten løs), ellers må jeg forsøke å forklare at ok, det er kanskje ikke helt sånn, og da blir jeg en raring som ikke har greie på hva jeg snakker om.Jeg har ofte tenkt litt på hvordan seriøse produsenter møter eller forholder seg til sånne kabel-, strøm- og sikrings- magikere?.
For de kan fort riskere å bli dratt ned i søla.
*
Som tenkt eksempel:
La oss tenke oss at produsenten av disse kuantum-sikringene velvillig kan fortelle at her er det 100% "stol på meg" og "jeg vet da dette aller best" holdning, og kan selvsagt alt mye bedre enn selv produsenter av hifi-utstyr. Har da tross alt holdt på i mange år med dette, er jo spesialist på strøm og lyd.
-For det ER jo slik at sikringer påvirker lyden, og de er retningsbestemte. De må spilles inn og eks bass kommer etter innspilling. Har masse fantastiske tekniske ord som underlag for alt. Ingenting å tvile på om man er sriøs og er interessert i å høre musikk.
Og om du tviler kjære kunde, så kan jeg gjerne bevise alt dette for deg.
Vil du ha bevis sier du?
OK, vennligst ta kontakt med produsenten av eks forsterkeren du har kjøpt, og spør om hvilken vei sikringen skal stå.
-Om produsenten eks svarer de ikke vet eller at det ikke spiller noen rolle, bekrefter de jo selv at de åpenbart ikke har peiling.(akkurat som jeg-eksperten-sa)
-Og svarer produsenten en at sikringen skal inn en gitt vei, ja da har produsenten bekreftet også at sikringene har en funksjon og de fungerer som de skal.(akkurat som jeg-eksperten-sa)
Noen uker senere når kjøper av kuantum-sikringene merker at lyden helt magisk blir bedre (for kjøper vil ikke føle seg lurt), ja da har jo kjøper fått det ultimate beviset på at de sikringene fungerer.
Produsenten av sikringene har også fått bekreftet sine påstander i en sånn kunde-case som kan brukes til andre potensielle kunder, etc.
*
Men dette er jo bare haifai som noen sier, så ikke så farlig kanskje.
Det er mange år siden denne galskapen tok helt av, men husk at kunden har alltid rett.....En kunde ringte meg forrige uke for å få vite hvilken vei sikringen skulle sitte i forsterkeren. Han hadde oppgradert, og synes lyden ble FULLSTENDIG forandret etter at han satte inn en slik sikring til den nette sum av $595. Lyden ble også DÅRLIGERE faktisk. All bass ble borte osv osv...
Jeg prøvde å si at jeg kan en del om dette her.... Men nei. HELT håpløst... Det er en rar verden vi bor i....
Har fulgt med på WBF i flere år... der er det mye rart! Godt forspent med tilbedere av snakeoil. Relativt lite av verdi for seriøse folk som er interessert i relevante produkter med et snev av value for money. Det kan virke som om USA har størst andel "lettlurte" alternativister også innen audioJeg har begynt å involvere meg og promotere meg litt på Whatsbestforum i år, og det er ganske strevsomt mtp dette aspektet. Svært mange på det forumet har ..interessante tanker om hvordan verden henger sammen. Og jeg må enten jatte med (som fort går på integriteten løs), ellers må jeg forsøke å forklare at ok, det er kanskje ikke helt sånn, og da blir jeg en raring som ikke har greie på hva jeg snakker om.
Har inntrykk av at mange amerikanere har fokus på "value for money". De er vel fortsatt ledende på DIY? Men USA er et så stort marked, at der alltid vil finnes godt med lettlurte kunder.Det kan virke som om USA har størst andel "lettlurte" alternativister også innen audio