ufo
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 12.02.2016
- Antall liker
- 1.142
Fyren skulle hatt juling. Ikke pga denne sparkos dingsen, men at det måtte gå 3 minutter og 24 sekunder før han i det hele tatt avslørte hva han ville snakke om. Men det er så typisk med alle disse youtube videoene hvor det anmeldes ditt og datt. Felles for alle videoene er at det som sies, det kan kuttes ned til 1/3 av tiden. Dem snakker i sirup og gjentar seg selv, gjerne 2-3 ganger. Tror faktisk at det er gjort kun for å irritere vettet av folk.I følge GR-Research så er den grønne Sparkos opampen:
The Best Tweak EVER In The Whole Audio Industry
Ikke noe er så håpløst at det ikke lar seg løse med et balltre (men det er din skjerm det går ut over) Dette er helt normalt og verst er amerikanerene. Uansett tema, uansett hva det er så klarer de å holde på i "timevis". Det er bare å legge igjen en kommentar til de men jeg tviler på at de blir bedre.Fyren skulle hatt juling. Ikke pga denne sparkos dingsen, men at det måtte gå 3 minutter og 24 sekunder før han i det hele tatt avslørte hva han ville snakke om. Men det er så typisk med alle disse youtube videoene hvor det anmeldes ditt og datt. Felles for alle videoene er at det som sies, det kan kuttes ned til 1/3 av tiden. Dem snakker i sirup og gjentar seg selv, gjerne 2-3 ganger. Tror faktisk at det er gjort kun for å irritere vettet av folk.
Lengre video = flere reklameavbrudd = mer inntekt.Tror faktisk at det er gjort kun for å irritere vettet av folk.
Nettopp, du kom meg i forkjøpet med "verst er amerikanerne", gjett om det stemmer. Han der unge fyren som har kanalen "Poetry on Plastic", han er et hederlig unntak. Han klarer å være presis og noenlunde kortfattet. Motsetningen til han unge fyren er han derre tyskeren "Michael 45" som driver platesjappe og anmelder det meste fra MoFi og AP, han er et mareritt.Ikke noe er så håpløst at det ikke lar seg løse med et balltre (men det er din skjerm det går ut over) Dette er helt normalt og verst er amerikanerene. Uansett tema, uansett hva det er så klarer de å holde på i "timevis". Det er bare å legge igjen en kommentar til de men jeg tviler på at de blir bedre.
Det er nok sånn det er, dessverre.Lengre video = flere reklameavbrudd = mer inntekt.
Ekstra reklameinntekt hvis man greier å tøye det til over 10 minutter.Fyren skulle hatt juling. Ikke pga denne sparkos dingsen, men at det måtte gå 3 minutter og 24 sekunder før han i det hele tatt avslørte hva han ville snakke om. Men det er så typisk med alle disse youtube videoene hvor det anmeldes ditt og datt. Felles for alle videoene er at det som sies, det kan kuttes ned til 1/3 av tiden. Dem snakker i sirup og gjentar seg selv, gjerne 2-3 ganger. Tror faktisk at det er gjort kun for å irritere vettet av folk.
Jeg bruker Brave. Ser aldri reklame.bruk no script og ublock, ingen annonser hverken på youtube, vg eller hva du nå ser på
Youtube er vel bare blitt mindre og mindre brukt de siste årene for min del, det er en fin plass med mye informasjon men det er senere bare blitt en ekstra inntekt for enkelte også prøver andre å hive seg på med ulidelige lange videoer.
Ellers synes jeg YouTube er blitt som internett for øvrig: fullt av søppel.
Jeg har forsøkt med å kjøre https://pi-hole.net/ Men YouTube skal ha for å ha flinke programerere til å omgå også dette synkehullet. Måtte gi opp siden smart-TV'n også begynte tulle på andre tjenester.såvitt jeg vet får man ikke adblock på tv, tv dekoder osv, så det hjelper lite. tar ikke frem laptop for å se youtube når jeg sitter i stua.
Men prisen er dessverre borti natta. Det er ikke snakk om at YouTube pr. bruker ved reklame kan tjene inn samme som dem pålegger brukerne i abonnementkostnader. Om man da ikke ser nytte i den andre dritten dem bundler inn i abonnementet blir prismodellen helt feil slik jeg ser det.For å ta den andre siden littegrann så er det jo litt vår egen skyld som insisterer på å få alt gratis.
Det er fullt mulig å få Youtube helt reklamefritt, man må bare være villig til å betale for det.
Kanskje Mr Dagsland hadde rett....?
De er jo i det minste veldig søte i den alderen da...
Så når man kommer ut av fase så er det ikke sånn at sinusen flytter seg i tid, det er mer som at sinuskurvene lener seg litt til siden, f.eks hvis du har høyttaleren ute og det blåser veldig, så kan det skje da sikkert? PA på utekonsert er spesielt utsatt?
De er jo i det minste veldig søte i den alderen da...
Får ellers flotte anmeldelser det firma.Fyren skulle hatt juling. Ikke pga denne sparkos dingsen, men at det måtte gå 3 minutter og 24 sekunder før han i det hele tatt avslørte hva han ville snakke om. Men det er så typisk med alle disse youtube videoene hvor det anmeldes ditt og datt. Felles for alle videoene er at det som sies, det kan kuttes ned til 1/3 av tiden. Dem snakker i sirup og gjentar seg selv, gjerne 2-3 ganger. Tror faktisk at det er gjort kun for å irritere vettet av folk.
Jepp, og signalet begynner å ha to verdier samtidig, eller beveger seg bakover i tid... Ble komplisert dette...Så når man kommer ut av fase så er det ikke sånn at sinusen flytter seg i tid, det er mer som at sinuskurvene lener seg litt til siden, f.eks hvis du har høyttaleren ute og det blåser veldig, så kan det skje da sikkert? PA på utekonsert er spesielt utsatt?
Får slå seg sammen med han som har kabler som bruker tachyoner - blir trivelig da...Jepp, og signalet begynner å ha to verdier samtidig, eller beveger seg bakover i tid... Ble komplisert dette...
Rett inn i hifivokabularet!akustisk jitter