møffe
Overivrig entusiast
Du overfører straks alle dine penge.(Leses på fynsk) Det va fanimej en skarp pris åvv med en dejlig favve. Må jeg be om to?
Du overfører straks alle dine penge.(Leses på fynsk) Det va fanimej en skarp pris åvv med en dejlig favve. Må jeg be om to?
Så litt slapp ut...God fredag folkens.
Vis vedlegget 1083546
Derav økende innslag i selve videoen, der stakkaren prostituerer seg som best de klarer.bruk no script og ublock, ingen annonser hverken på youtube, vg eller hva du nå ser på
ChatGPT var veldig bra til å begynne med, på spørsmål som rommet mer enn ett stikkord. Etterhvert er også denne rammet av samme syndrom, den lister opp masse svada, sikkert for å skåne mot søksmål i "God's greatest country".<Content ute på internett blir bare verre og verre, en grunn til det er nok bare at det er alt for lettvinte penger for de. Tidligere så var internett "sharing is caring", og mange bidro uten en eneste tanke om å spe på inntekten sin. Nå med big data tiden, så er brukeren blitt produktet og stadig vekk mer og mer innhold og uoversiktlig med stadig færre nettsteder som slukes av gigantene google, facebook og youtube samtidig som kvaliteten bare blir verre. En ting er reklame, men den stadige bablingen om absolutt ingenting er jeg lei av. Youtube er vel bare blitt mindre og mindre brukt de siste årene for min del, det er en fin plass med mye informasjon men det er senere bare blitt en ekstra inntekt for enkelte også prøver andre å hive seg på med ulidelige lange videoer.
Tom informasjon og villeding er visst den nye agendaen, det høres jo veldig politisk ut.
Her bør terminalene være montert lavt på høyttalere og + ekstra support bak forsterker og rack.God fredag folkens.
Vis vedlegget 1083546
Transistorer slumrer rund på usle 30-50volt, men rør funker best på 400-800V .mere spenning mee rør og mer spennende lydHar ingen foreslått at siden elektrisk støy måles i millivolt eller mindre, så kan man gjøre den mindre ved å kjøre høyspent gjennom hele linja? Forsterkere på 440 kV? Automatisk tyverisikring ...
Handler man fra deres lavere prisegment har dem faktisk kabler som gir litt mening. F.eks. deres LS-40 er en såkalt star quad cable. Reklameteksten fremmer dessverre ingen av de tekniske egenskapene som mindre instrålt støy eller redusert magnestisk utstråling, men benytter heller plassen til hifimumble.Dette er vel in-akustik...
yes, heldigvis er mange gode til å legge inn kapitler eller en farge nederst i videoen så man lett kan spole overDerav økende innslag i selve videoen, der stakkaren prostituerer seg som best de klarer.