Jeg ville ikke rådet noen til å stappe en slik opp der. 🙄
Lørdag kl 17:18 #9.281 Asbjørn Rubinmedlem Ble medlem 26.03.2006 Innlegg 39.531 Antall liker 41.297 Sted Vingulmǫrk Torget vurderinger 2 Jeg ville ikke rådet noen til å stappe en slik opp der.
Lørdag kl 17:50 #9.282 JMM Slava Ukraini! Ble medlem 27.11.2016 Innlegg 8.462 Antall liker 9.504 Sted Fredrikstad Torget vurderinger 4 PeriodeLytter skrev: I alternativbransjen ser jeg at pyritt «stimulerer andre og tredje chakra» (hva det nå enn er for noe) Klikk for å utvide... Garantert godt vitenskapelig fundert.
PeriodeLytter skrev: I alternativbransjen ser jeg at pyritt «stimulerer andre og tredje chakra» (hva det nå enn er for noe) Klikk for å utvide... Garantert godt vitenskapelig fundert.
I går kl 18:05 #9.283 Sober Overivrig entusiast Ble medlem 12.07.2008 Innlegg 849 Antall liker 395 Sted Oslo Torget vurderinger 27 Chord Company PhonoARAY Earthing Device | Hifi Pig HiFi News - The new Chord Company PhonoARAY Earthing Device aims to take the noise out of vinyl www.hifipig.com Har dette noe for seg?
Chord Company PhonoARAY Earthing Device | Hifi Pig HiFi News - The new Chord Company PhonoARAY Earthing Device aims to take the noise out of vinyl www.hifipig.com Har dette noe for seg?
I går kl 19:38 #9.284 Asbjørn Rubinmedlem Ble medlem 26.03.2006 Innlegg 39.531 Antall liker 41.297 Sted Vingulmǫrk Torget vurderinger 2 JMM skrev: Garantert godt vitenskapelig fundert. Klikk for å utvide... Det mest interessante er at systemet ser ut til å være oppfunnet av vestlige kvakksalvere i det 20 århundre. De gamle hinduer ville ikke skjønt noe som helst av det bildet. Chakra - Wikipedia en.wikipedia.org
JMM skrev: Garantert godt vitenskapelig fundert. Klikk for å utvide... Det mest interessante er at systemet ser ut til å være oppfunnet av vestlige kvakksalvere i det 20 århundre. De gamle hinduer ville ikke skjønt noe som helst av det bildet. Chakra - Wikipedia en.wikipedia.org
I dag kl 00:32 #9.285 JMM Slava Ukraini! Ble medlem 27.11.2016 Innlegg 8.462 Antall liker 9.504 Sted Fredrikstad Torget vurderinger 4 Selvsagt. Akkurat som Frimureriet, Rosicrusianerne, etc, samt Wicca, Western Magic og en haug andre New Age noldusgreier.
Selvsagt. Akkurat som Frimureriet, Rosicrusianerne, etc, samt Wicca, Western Magic og en haug andre New Age noldusgreier.