Jo flere kabler jo bedre!De har terminalene for pluss i midten, og minus ytterst, så den delen er jo grei, men hvorfor kjøre "biwiring" og jumpere i tillegg?
Jo flere kabler jo bedre!De har terminalene for pluss i midten, og minus ytterst, så den delen er jo grei, men hvorfor kjøre "biwiring" og jumpere i tillegg?
Tja, vi har heldigvis litt igjen til India. De har vel over 20 offisielle språk og ca 1500-1600 språk totalt.Vi har 3 gonger så mykje språk som anna folk; nynorsk, samisk og bokmål.
Ah!De har terminalene for pluss i midten, og minus ytterst, så den delen er jo grei, men hvorfor kjøre "biwiring" og jumpere i tillegg?
Det er korrekt at 2,4GHz forstyrrer 5GHz, og 2,4GHz har da virkelig vanvittig mye høyere latency enn 5GHz!Dataeksperten slår til igjen.
Vis vedlegget 1104678
Jotunheim 2 amp ground box: Main ingredient is Tourmaline
- Tourmaline chips - AA+ grade (eBay), about 3 lbs
- Tourmaline - Brazilian black Tourmaline powder (eBay), about 0.6 lbs
- Natural Shungite rough chips sized 5mm - 15mm (eBay), about 0.25 lbs
- Sodium Tartrate (Rochelle Salt) eBay - 0.3 lbs
- Silver plated 12ga. copper 5", just placed inside mix. (Aliexpress) I wanted to hear what silver does to the mix. May still add more later.
- Pure Rock Salt (Morton Pure and Natural purchased at Home Depot) - about 2 lbs
- Military Grade Graphite Powder (Aliexpress) - 4 plastic spoon full
- Pure Tungsten, sand sized (Aliexpress) - about 30 grams
Jeg får vondt i turbanen av sånt. En leder fra RCA kontakt til ingen ting er en RF-antenne, uansett hvor mye «ingen ting» veier.Salt! I poser, i bokser teipet på kabler osv.
Tråden er galematias, men man ledes til å tenke at det hele går ut på koble skjerm fra en ledig RCA kontakt på DAC til "jordboks". Men når man ser hva brukere mener fungerer virker det mer som om det er nok med å koble "skjerm" til en en fysisk masse da det raporteres om noen kilo med kobber også er gode greier.
Det må da være glimrende for å få inn radio luxembourg vel!? Bare tuner på jordingen for å få inn den rette frekvensen og styrken for å få musikk hele døgnet uten en dedikert radio, hvis de nå fortsatt har sendt kringkasting da.. Men tenk så mye annet morsomt man kan plukke opp av støy fra etheren!Jeg får vondt i turbanen av sånt. En leder fra RCA kontakt til ingen ting er en RF-antenne, uansett hvor mye «ingen ting» veier.
Coke?Hmm, kanskje den er en annen type hvit pulver som skal friske opp lyden?
Feil bruk uansett.
Coke?
Psykologi, ikke psykoakustikk. Det siste handler om hvordan fysisk lyd oppleves, f eks hørbarhetsterskler, konsonans vs dissonans, maskering, osv. Her må man i stedet lete i psykologilitteraturen om bekreftelsesbias, placebo, osv.Tja.. noe psykofarmaka greier skulle vel være greit for noe som åpenbart kun dreier seg om psykoakustik... i ytterste konsekvens ren sykoakustikk..
Spinnvill pris, men det der er vel mer «normal high end» enn slangeoljetweakeri. Selv kan jeg ikke si at jeg irriterer meg over mellomromstaster som ikke holder seg perfekt vannrette om jeg trykker på dem til side for midten, men noen med tilstrekkelig mye OCD gjør kanske det. Da er dette total overengineering for å få til det, på samme måte som noen av oss jakter THD+N langt nedenfor høreterskelen.Det breier om seg....
![]()
Dette tastaturet koster nesten 40.000 kroner – her er grunnen
«Seneca» er ikke for hvem som helst.www.digi.no
Ja funker bra det derEt tastatur i HighEnd-klassen, som gruser det meste, koster i dag noen hundrelapper
![]()
Ja, bedre blir det ikke........forresten du har samme mus som står i backup her.
Tror det blir vanskelig å få dette inn i hode på en del folk.