Og har dere hørt lignende beskrivelser av tweaks som ikke gjør noe som helst før?The RJ45 MiniZap™ is the latest version of our range of MiniZap™ filters. RJ45 MiniZap™ is designed to be used in any component with an unused RJ45/ethernet socket; primarily routers and network switches, but also components with wired networking capability that has an unused RJ45 socket such as amplifier, TV, streamer or DAC.
Their overall effect seems to be a reduction in the noise floor, leading to more information, greater dynamics and a calmer, more relaxed and musical sound.
De har også rebranded XLR-pluggene sine, prøver å maskere det med loddestrømpe. Men det er billigste Neutrik plugg, så pluggene er gode de. Men de tar 20x prisen som alle de andre kabelrøverne. Ja, også har de en plastikk-plugg i enden da så man ikke skal se at det (forhåpentligvis) ikke er koblet noe sammen der..Kjipt om man bruker 48 ports switch og kun 3 er aktive. Kostbart å forbedre lyden da.
RJ45 MiniZap™
Apply MiniZap™ Technology to shield RJ45/ethernet sockets.Utilises four MiniZap™ filters per plug.Superior Telegartner locking RJ45 plug. Russ Andrews RJ45 MiniZap™ The RJ45 MiniZap™ is the latest version of our range of MiniZap™ filters. RJ45 MiniZap™ is designed to be used in any...www.russandrews.com
Og har dere hørt lignende beskrivelser av tweaks som ikke gjør noe som helst før?
Mmmm, vellyden av et placebo.Og har dere hørt lignende beskrivelser av tweaks som ikke gjør noe som helst før?
Placebo Trio. Utrolig bra gruppe.Mmmm, vellyden av et placebo.
Det sier seg selv, men verden vil bedras.....SR har mange hinsides dyre produkter i sin portefølje. Ikke ett eneste har en beviselig positiv effekt. Absolutt alt spiller på følelser, placebo etc..
Du sikter bare ikke høyt nok:hehe litt av en pris, og jeg som trodde det var en max 500 kr sak
Og så får du 2 100Mb-porter på kjøpet. Ikke dårlig.Nesten gratis… garantert bedre enn alle andre switcher når den koster såpass
Har sett denne, hinsides oppleggDu sikter bare ikke høyt nok:
Vis vedlegget 799636
Pakke - Ansuz PowerSwitch D-TC Supreme Med Kabelpakke
Pakke - Ansuz PowerSwitch D-TC Supreme Med Kabelpakke Pakker Tweaks og oppgraderingermalaaudio.no
Æ flire - HØGT!!Disse Ansuz switchene er ikke Hifi , men en IQ test
Det er nok ikke så dumt, da det gir melet tid til å svelle skikkelig. Har du ikke tid til det kan melet kokes opp med melk eller vann for optimal binding av væske...Husk å cryobehandle vaffelrøra !
Stereo+2 var på bedriftsbesøk i det danske sjarlatanreiret Audio Group Denmark (Anzus - Aavik - Børresen). Rein reklame og tannløst babbel, som forventet. Lars Christensen krediteres for sin enorme kunnskap bl.a. !!!!Disse Ansuz switchene er ikke Hifi , men en IQ test
bør bli tidenes vaffler detteDa gjør jeg et lite forsøk på vaffeljernet, blir spennende og se hva dette tilfører. Vis vedlegget 805043
Og strømkablene må være eksakt 4 meter! Godt vi lever i et metrisk land, ellers måtte vi målt opp ikke-heltallige yards, fot, tommer og brøkdeler for å komme til Nirvana. Hvem er det som kjøper slikt ???Stereo+2 var på bedriftsbesøk i det danske sjarlatanreiret Audio Group Denmark (Anzus - Aavik - Børresen). Rein reklame og tannløst babbel, som forventet. Lars Christensen krediteres for sin enorme kunnskap bl.a. !!!!
Men jeg tvang meg til å lese hele artikkelen. Og noen lurer på hvorfor s.k. Hiend har kommet dit man er nå ?
Stereo+ Stereopluss 2/2022 (joomag.com)
Dr.E
Kan se veldig likt ut ja…Er ikke det litt samme greia som atabites?
Home Page | Atacama Audio UK
www.atacama-audio.co.uk
Da er vi toNå tror jeg at disse resonnansproblemene er noe overdrevet, men meg om det
Alene begynnelsen på reklamen/forklaringe på pakningen:Er ikke det litt samme greia som atabites?
Home Page | Atacama Audio UK
www.atacama-audio.co.uk