Vidar P skrev:
Denne evt hardheten vil gi seg, slik jeg kjenner disse UniQ-elementene. Det er forresten en god ide å forsøke å ikke vinkle de inn mot lytteposisjon, og jeg synes det er greit å bruke fronttrekk også jeg.
Mvh Vidar P
Hei Vidar!
Nå synes jeg det hele har satt seg godt her, spiller nå flatt og alt er bare fryd og gammen.
I dag har jeg også satt på hovedføttene, siden jeg mener å ha funnet en helt ok plassering i rommet.
Jeg har forut for denne siste helg prøvd med fronttrekkene på og stort sett fungerer det greit.
Prøv (om du har) "Way Down Deep" med Jennifer Warnes "Hunter", så vil du høre at det ikke fungerer greit, det blir noen skikkelige resonanser/vibrasjoner i fronttrekkene.
Det har skjedd meg med både 203/2 og 207/2, det blir vibrasjoner med denne låta og da regner jeg med at det også (om enn i mindre grad) vil være tilfelle også med annet materiale dog kanskje oftest ikke plagsomt.
Skjønner jo at det kan være greit av andre årsaker, tenker her på smårollinger og firbente
Føler en form for ro nå, men til høsten har jeg tanker om å prøve noen alternativer til min MF DM 25, for å finne ut om det er noe å hente der.
Siden jeg kjører fra hd. så blir det fortrinnsvis en eller annen dac som er mest interessant.
Mvh.KW