- Hmmm .. men Kjære Deg - jeg kunne med en slik Ultra-Frekvent "Stemme"balanse i kabelen, ha hørt Deg hviske, - helt til Stavanger - ( - Om du hadde vært på den andre siden av Kloden - fra Sidney i Australia ).
Mvh. Lyden av Opplevelser.... med Ultra-Frekvente hastigheter
Det er mulig det er feil tråd å ta dette opp i, men synes dere det virkelig er greit at det kommer slike kommentarer fra en bransjeaktør? For meg er slike kommentarer reneste pølsevev, med mindre aktøren da viser til en telefonsamtale mellom Sydney og Stavanger.
Jeg hadde ikke brydd meg så mye om det var en privatperson som kom med slikt, men har ikke en bransjeaktør et visst ansvar i forhold til forbrukerne? For meg er kommentarer som dette svært nært opp til brudd med markedsføringslovens kapittel 2 § 7 Villedende handlinger: "
En handelspraksis er villedende dersom den inneholder uriktige opplysninger og dermed er usannferdig eller på annen måte er egnet til å villede forbrukerne" (
https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2009-01-09-2#KAPITTEL_2)
Er det bare meg, eller er det flere som reagerer på dette?